Die sticker zegt 'bags are for groceries' en zat er al op toen ik de auto van Rob overnam. Die ga ik dus nog eens verwijderen en mijn eigen personal stickers aanbrengen

hmm... ik ga van het weekeinde de zekeringen en stekkers eens nalopen. Mocht ik er ook niet zelf uitkomen dan toch maar even langs de dealer oid. Mocht ik de oorzaak van het probleem vinden, dan kun je het hier vast terug lezen :-)Daveke schreef:Dat probleem met die parkeersensoren heb ik ook, ligt niet aan de zekering.. Waar wel aan, weet ik nog altijd niet. Stekkers zitten allemaal aangesloten
Thanx! gaan we maar eens proberen dit weekeinde... uitdaging is wel dat bij het inschakelen van de achteruit-versnelling de ene keer een hele lange en luide piep komt en de andere keer het volledig stil blijft. met zo'n piep vraag ik me af of het 'klikken' van de sensoren dan wel te horen is ?Daveke schreef:Vaak is het een van de sensoren zelf.
Wat je moet doen, is met je oor tegen de sensor gaan zitten, de auto op contact en door vrouw/kennis/oid in zn achteruit laten zetten. De sensor zal wat tikken, ga zo alle vier de sensoren af, en die sensor die niet tikt is defect of heeft een kabelbreukje
Onze sponsors