einde mini one hellaas snik snik
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou succes ikzou de hele auto maar ff goed verlijmen met locktight

burn rubber not your soul

- nikkwaus
- Mod virus alert!
Bericht
hij gaat wel trilen maar ik denk dat het wel mee valt ik denk dat ik ongeveer 150 decibel haal op 30 hertz hopelijk.
een kenis die heeft een keer mee gemaakt dat zijn wielbouten er uit waren getrilt haha.
ja ik heb de foto's van de kleintjes hahaha ze zijn groter als mijn velg

en de 2 tjes gezelig op de achterbank og wat haden ze toch een lol

een kenis die heeft een keer mee gemaakt dat zijn wielbouten er uit waren getrilt haha.
ja ik heb de foto's van de kleintjes hahaha ze zijn groter als mijn velg

en de 2 tjes gezelig op de achterbank og wat haden ze toch een lol

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha ja gaat allemaal een stuk makkelijker me de mini nu he glad is 

burn rubber not your soul

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pas maar op. Ik loop ook de rest van m'n leven met een harde piep in beide oren rond.
Had een beest van een set in m'n Dodge Caliber, met dit als gevolg....
Desalniettemin.... Veel plezier !!
X2.Floor-is schreef:
150dB, dat is ruim genoeg om de rest van je leven absoluut doof te zijn. Alles boven 115 is genoeg om een gehoorbeschadiging variërend van enkele dagen tot de rest van je leven te hebben overigens.
Trust me, ik heb een gehoorbeschadiging door een speaker die besloot er mee op te houden toen ik er net in de buurt was. Kost je ongeveer 5 jaar van je leven om je daar op aan te passen.
Ben benieuwd of je de TotalMini route gaat of niet
Vraag me af hoe je 150dB meet met een drukmeter en denkt vol te houden dat het voor je oren 'maar' 100dB is trouwens, maar ik denk dat ik me gewoon uit deze thread ga verwijderen en het links laat liggen
Pas maar op. Ik loop ook de rest van m'n leven met een harde piep in beide oren rond.
Had een beest van een set in m'n Dodge Caliber, met dit als gevolg....
Desalniettemin.... Veel plezier !!
- nikkwaus
- Mod virus alert!
Bericht
update.
leuk rij gedrag 3 van de 4 wiel bouten af gebroken en komt niet door een stoeprand!
Nog een verhaaltje.
ben je een wedstrijdje aan het doen tegen een golf 4 kom je aan vliegen bij een stoplicht springt die op oranje damm haal ik niet en in keer wouten flut* 2 voeten op de rem stond net 1 cm voor de streep komt die golf 4 nog langs gevlogen door het rood haha die kreeg het niet gehaald om te remmen haha lang leven ABS gelukig rijden de wouten door haha
leuk rij gedrag 3 van de 4 wiel bouten af gebroken en komt niet door een stoeprand!
Nog een verhaaltje.
ben je een wedstrijdje aan het doen tegen een golf 4 kom je aan vliegen bij een stoplicht springt die op oranje damm haal ik niet en in keer wouten flut* 2 voeten op de rem stond net 1 cm voor de streep komt die golf 4 nog langs gevlogen door het rood haha die kreeg het niet gehaald om te remmen haha lang leven ABS gelukig rijden de wouten door haha
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- ParklaneS
- Mod virus alert!
Bericht
Lekker verstandig rijgedragnikkwaus schreef:update.
Nog een verhaaltje.

Onze sponsors