Macs hyper blue R53 *winterschoenen
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Macs R53 JCW hyper blue *eerste mods
Het lijkt inderdaad veel, maar die van mij doet ook ongeveer zoiets, al is er niet echt een patroon (snelweg, stad, circuit) in te vinden. Gewoon vaak checken en op oliewereld.nl oid goedkoop olie inkopen

- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Macs R53 JCW hyper blue *eerste mods
Bedankt voor de tips allemaal! Ben al iets meer gerust gesteld
Zal het in de gaten houden. Mocht het toch extreme hoeveelheden worden, dan laat ik het wel weten.

- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Macs R53 JCW hyper blue *met foto's
Zo... eindelijk tijd gevonden om een paar plaatjes te schieten. Het was mooi weer, de wagen was gepoetst, dus ff naar de dijk gereden.

En wie zegt dat een Mini klein is? Deze is XL

Nieuwe antenne:

En de zonneschermpjes:

En natuurlijk de R90's

En dan nog eentje... omdat het zulk lekker weer was

Grt,
Mac

En wie zegt dat een Mini klein is? Deze is XL

Nieuwe antenne:

En de zonneschermpjes:

En natuurlijk de R90's

En dan nog eentje... omdat het zulk lekker weer was

Grt,
Mac
- WimS
- Volledig MINI minded!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Schitterende MINI!
Heerlijke kleur en de R90's staan 'm super! Erg mooie foto's ook! 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Mooie plaatjes van een mooie Mini in mooi Nederland, velgen staan hem goed 

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij staat er lekker fris bij!! Echt een prima keuze geweest om voor R90's te gaan, niks meer aan doen wat mij betreft !!

- Brightness
- NMC Legend
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat er zeker mooi bij. Blijft een prachtige kleur ook...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Thnx @ll goor de toffe reacties! Ben er zelf ook echt super blij mee.
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Super nette mini. R90s staan m dik. Mooie foto's ook. Foto's na het wassen blijft altijd leuk!
- Xanlle
- Mod virus alert!
Bericht
Hij ziet er mooi uit!
De km's die ik ermee gereden heb, heb ik totaal geen olie bij hoeven vullen overigens...
De km's die ik ermee gereden heb, heb ik totaal geen olie bij hoeven vullen overigens...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi ding, ik zou er alleen een schroefsetje onder gooien.
Ik heb nog nooit een Cooper S (zowel 1e als 2e generatie) gehad die geen olie verbruikte, en ik heb er best wel een paar gehad zeg maar... Ik zou me er niet te druk om maken, gewoon je oliepeil elke 1500/2000km even controleren.
Ik heb nog nooit een Cooper S (zowel 1e als 2e generatie) gehad die geen olie verbruikte, en ik heb er best wel een paar gehad zeg maar... Ik zou me er niet te druk om maken, gewoon je oliepeil elke 1500/2000km even controleren.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Hoogste tijd om hier een daar wat stof af te blazen
Na een jaar met de nodige andere prioriteiten nu dan eindelijk tijd om de R53 JCW onder handen te nemen,
Gister eindelijk de Orranje Stealth airbox (CAI) binnen gekregen en hem vandaag meteen ingebouwd. Wat een aangenaam verschil. Het huilen boven de 5k rpm is zeer aangenaam en ik merk zeker het verschil in de throttle response. Of de toename in pk's ook merkbaar is, weet ik niet... in gedachten iig wel
Maandag gaat ze naar de garage voor een onderhoudsbeurt en meteen een eibach pro kit eronder. Die heb ik via het forum voor een aangenaam prijsje op de kop kunnen tikken.
Dan heb ik ook nog eens meteen lekker vakantie, dus kunnen de klaar liggende klusjes ook eindelijk plaats vinden: comfort knipper inbouwen, auto up bijrijderskant solderen en inbouwen en natuurlijk de wagen (eindelijk weer eens) poetsen! Daarnaast ben ik van plan om de winterwielen in de witte plastidip te zetten.
Na de verlaging ben ik wel benieuwd hoe de 17" schoenen eronder staan. Ik zit nog steeds aan een maatje groter te denken

Na een jaar met de nodige andere prioriteiten nu dan eindelijk tijd om de R53 JCW onder handen te nemen,
Gister eindelijk de Orranje Stealth airbox (CAI) binnen gekregen en hem vandaag meteen ingebouwd. Wat een aangenaam verschil. Het huilen boven de 5k rpm is zeer aangenaam en ik merk zeker het verschil in de throttle response. Of de toename in pk's ook merkbaar is, weet ik niet... in gedachten iig wel

Maandag gaat ze naar de garage voor een onderhoudsbeurt en meteen een eibach pro kit eronder. Die heb ik via het forum voor een aangenaam prijsje op de kop kunnen tikken.

Dan heb ik ook nog eens meteen lekker vakantie, dus kunnen de klaar liggende klusjes ook eindelijk plaats vinden: comfort knipper inbouwen, auto up bijrijderskant solderen en inbouwen en natuurlijk de wagen (eindelijk weer eens) poetsen! Daarnaast ben ik van plan om de winterwielen in de witte plastidip te zetten.
Na de verlaging ben ik wel benieuwd hoe de 17" schoenen eronder staan. Ik zit nog steeds aan een maatje groter te denken

Onze sponsors