Clubman S Pepper White, Beek Racing
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie velg die Wint post.
Formaat en aantal van de spaken is top en ik vind het hart mooi. Ik vind het wel racy als je de wielbouten ziet zitten maar ik vind het multisteek hart (de bovenste die Hans heeft gepost) niet mooi. Komt op de één of andere manier altijd een beetje goedkoop op me over.
Formaat en aantal van de spaken is top en ik vind het hart mooi. Ik vind het wel racy als je de wielbouten ziet zitten maar ik vind het multisteek hart (de bovenste die Hans heeft gepost) niet mooi. Komt op de één of andere manier altijd een beetje goedkoop op me over.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag was weer een dagje in ban vd Mini
Moest vanmorgen in breda zijn dus gelijk naar die beroemde Mini dealer..
Want daar staat dus een Clubman S in het Pepper white!!
Toch echt wel gaaf in het wit!

Deze voorkant krijgt die.

En deze stoelen.. als dat lukt, want de R56 Works blijven wel gewoon in produktie voor de R56 maar niet voor de Clubman
Nu denk je natuurlijk wat maakt uit.. nou idd niks alleen de software is anders dus blijft het airbag lampje branden en dat is natuurlijk wel klote.. ben al naar Beek geweest maar die software kunnen ze niet veranderen, jammer maar helaas dus met een weerstandje dus we zien wel, ik koop gewoon die Works stoelen en kijken wel.
ook nog even het schuifdak erbij besteld en stoelverwarming want volgende week gaat mijn Clubman al in produktie
Dat gekke ding is ineens ingedeeld.. had van mij nog niet gehoeven.. dus in januari rijden.

Toch echt wel gaaf in het wit!

Deze voorkant krijgt die.

En deze stoelen.. als dat lukt, want de R56 Works blijven wel gewoon in produktie voor de R56 maar niet voor de Clubman

ook nog even het schuifdak erbij besteld en stoelverwarming want volgende week gaat mijn Clubman al in produktie

- maus105
- Bonkey
Bericht
in eerste instantie vind ik de clubman niet mooi(zeker niet als je al een GP had/heb
)maar op zich had ik dat ook bij de r56 en heb daar nu toch ook al aardig wat versies van gezien waar ik rustig in zou rijden
dus ik ben zeker benieuwd wat ze er van gaan maken
succes met wachten

succes met wachten

- Boudie
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi Hans,
Als ik zo vrij mag zijn om wat advies te geven. Mooie Auto trouwens.
Heb je een Limited slip differentieël bestelt ? Zou ik doen met je Track ritten in gedachte. En een Panorama dak verhoogt het zwaarte punt .Is natuurlijk wel luxe maar niet wenselijk voor de Racebaan.
Misschien wat overbodig commentaar want je zult al genoeg advies gekregen en kennis hebben.
Maar ik kon het niet in de thread vinden.
Als ik zo vrij mag zijn om wat advies te geven. Mooie Auto trouwens.
Heb je een Limited slip differentieël bestelt ? Zou ik doen met je Track ritten in gedachte. En een Panorama dak verhoogt het zwaarte punt .Is natuurlijk wel luxe maar niet wenselijk voor de Racebaan.
Misschien wat overbodig commentaar want je zult al genoeg advies gekregen en kennis hebben.
Maar ik kon het niet in de thread vinden.

Onze sponsors