El Diablo Blanco van El Presidente
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- dennisvanduijn
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Mmm, was mij nog niet opgevallen vanmorgen om 6:45 uur op de parkeerplaats. Denk dat mijn koplampen nog dicht zaten... Wel cool idd en goed te zien op de foto's! Ik zal je maar niet nadoen; ben ik helemaal zo'n wesp!
Ideetje voor je nieuwe bijnaam: El Zebra?

- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wauw mooie foto's
. Was wel een leuk stukkie op dat dijkje na de lunch he
. Ik reed daar iig 175 en volgens mij zat je redelijk constant achter me steeds. Was een leuk stukkie. Ik moest alleen zorgen dat ik eerder bij de pont was dan jij.
Op die manier ging dat dus niet lukken. Dus toch maar ff een shortcut genomen
.
En die wielrenner dacht: He das die eikel van die MINI club die me de hele dag voor de sokken aan het rijden zijn.
Ik heb iig een redelijke HAAT ontwikkeld tegen wielrenners
. Aso's
.
Leuk iig om je wagen eens live gezien te hebben.
Gr,
PP

Op die manier ging dat dus niet lukken. Dus toch maar ff een shortcut genomen

En die wielrenner dacht: He das die eikel van die MINI club die me de hele dag voor de sokken aan het rijden zijn.
Ik heb iig een redelijke HAAT ontwikkeld tegen wielrenners

Leuk iig om je wagen eens live gezien te hebben.
Gr,
PP
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
@El Presidente: Erg coole bak hoor, gauw weer eens meeten bij de Mac zolang ik de mijne nog heb.
Iig kan je een mooi wesp design op je dak plakkendennisvanduijn schreef:Mmm, was mij nog niet opgevallen vanmorgen om 6:45 uur op de parkeerplaats. Denk dat mijn koplampen nog dicht zaten... Wel cool idd en goed te zien op de foto's! Ik zal je maar niet nadoen; ben ik helemaal zo'n wesp!

@El Presidente: Erg coole bak hoor, gauw weer eens meeten bij de Mac zolang ik de mijne nog heb.

- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Onze sponsors