gedver wat een pooierbak Kajquattro gmbh schreef:Gaan die eropGodverdomme veel mooier dan dit kan niet
![]()
Je hebt smaak!

Nee hoor man, wat een gave Beemer man, hou me zeker aanbevolen om een stukje mee te rijden.
gr.
floris
gedver wat een pooierbak Kajquattro gmbh schreef:Gaan die eropGodverdomme veel mooier dan dit kan niet
![]()
Je hebt smaak!
BMW X3 schreef:Rij je nu met de kap neer. Lekker in de zon, met de BMW.
Stuur maar een PM wanneer je tijd hebt!BMW X3 schreef:Wanneer gaan we die BMW meet doen??
Fuuuuun, fun!!Arjan schreef:@ Kaj: hoe is het PM-bochtje in de Z?
Staan in m'n nieuwe topic bij "bevriende rides"snans schreef:waar blijven die nieuwe foto's ??!!!
Dat krijg je als je berucht bent.CooperS-lightningblue schreef:Is me nu toch iets raars overkomen. Ik had een e-mail in m'n inbox van de nieuwe eigenaresse van m'n Lightning Blue Cooper S. Zij heeft hem in Duitsland gekocht. Spreekt geen Nederlands, geen Duits en aan het Engels te lezen zal ze ook niet uit de UK komen.
Uiteraard een e-mail terug gestuurt met de vraag waar het koekblikje zich momenteel bevind en of ik misschien een foto kan krijgen.
Zij was op zoek naar foto's en kwam via de foto's op het northamericanmotoring forum bij de NewMINIclub terecht en daar staat mijn e-mail op...
Onze sponsors