MR
Ja tuurlijk heb je gelijk, maar je kan ook in de stad rijden en er komt iemand met een Glock op je af en zet die ff tegen je raampje aan, dan wil je ook wel uitstappen hoor.320d touring schreef:bijna iedereen op het forum doet dit, maar ik snap echt niet waarom,kwiebje schreef:dat is gefotoshopt voor het niet namaken van kentekenplaten en diefstal
Als ze de platen namaken en op een andere auto plakken dan komen de gegevens van de rdw bij dit kenteken niet overeen met het geregistreerde type auto, en als iemand een mini wil stelen dan hadden ze beter vorige week even bij het luchtvaartmuseum langs kunnen gaan, konden ze rustig de beste uitzoeken, of zelfs alle kentekens noteren.
Klopt,ik ook, maar ik ben een beetje lui en ook nog onhandigBas schreef:PS: vind het wel netjes dat kenteken photoshoppen![]()
gr. Bas
CU
Ben er de laatste tijd ook een beetje te lui voor aan het worden.320d touring schreef:Klopt,ik ook, maar ik ben een beetje lui en ook nog onhandigBas schreef:PS: vind het wel netjes dat kenteken photoshoppen![]()
gr. Bas
CU, vandaar mijn opmerking!
Hoe ben je daar dan zo beland? Is niet echt een plek waar je zomaar komt...Wint schreef:Vanmiddag kwam ik op een een plekkie tegen die me wel heel bekent voorkwam.
(kodac-momentje-locatie van LUV2XLR8)
Klink goed Hans (dat van 17 juni naar de Nurburgring dan he?)Hans schreef:Hey ouwe poetser.. ziet er goed uit dat dikke ding van jou (ik bedoel de Mini natuurlijk.. geen gekke dingen gaan denken) ga je 17-juni mee naar de nurburgring?
Ik wilde hem eerst via het fietspad de golfbaan oprijden....LUV2XLR8 schreef: Hoe ben je daar dan zo beland? Is niet echt een plek waar je zomaar komt...![]()
Daar sla je de spijker op z'n kop Maaij.Maaij schreef:Jammer dat echt zwart niet meer leverbaar is voor de MINI. Toch wel een mooie kleur.
Wist ik niet. Dacht dat het Astro Black was. Daarom ziet dat er zo mooi uitWint schreef:Maar Coop (van Hammer & Coop) is wel gewoon cosmo black!Maaij schreef:Jammer dat echt zwart niet meer leverbaar is voor de MINI. Toch wel een mooie kleur.
Het is alleen een drama met schoon houden, maja....
Onze sponsors