Kost dat?
Ik ben zwaar ontevreden over OEM ruitenwissers!
iDD
kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben benieuwd of deze niet klapperen als je op de snelweg rijdt. Dat heb ik tenminste altijd als ik met regen op de snelweg ben, ze laten dan van die strepen zitten, net of ze iets van de ruit trillen bij het wissen. Iemand anders ook wel eens gehad?
Misschien is dit ook een optie voor mij als deze versleten zijn.
Grtz
Misschien is dit ook een optie voor mij als deze versleten zijn.
Grtz
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren bij Snans de JCW strut opgehaald.
Dit is hem:

Vandaag hem gemonteerd en ik merk al meteen verschil! De auto schud nu niet meer als ik in zijn 2 flink door trek. Dit is echt een heel eindje weg. Echt een hele verbetering
:D:D
Morgen nog even wat gereedschap halen om hem beter af te stellen en da gaan we hem eens echt op de proef stellen!
Maar mijn eerste indruk is prima. Als hij morgen goed afgesteld is komen er foto's van onder de motorkap

Dit is hem:

Vandaag hem gemonteerd en ik merk al meteen verschil! De auto schud nu niet meer als ik in zijn 2 flink door trek. Dit is echt een heel eindje weg. Echt een hele verbetering

Morgen nog even wat gereedschap halen om hem beter af te stellen en da gaan we hem eens echt op de proef stellen!
Maar mijn eerste indruk is prima. Als hij morgen goed afgesteld is komen er foto's van onder de motorkap

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja fotookes!! Knap ding.
Succes met uitproberen morgen!
gr, PC
Succes met uitproberen morgen!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors