Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ow ja...
Wel suf, dat amber is toch standaard kleur...ik heb er nu inmiddels drie gehad en allen kon ik zo de kleur kiezen

Wel suf, dat amber is toch standaard kleur...ik heb er nu inmiddels drie gehad en allen kon ik zo de kleur kiezen

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah, thanks voor de foto, zo ziet amber er bij mij dus niet uit. Zal er wel ff een fotootje van maken als ik weg moet...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag even een paar videootjes gemaakt, en ja, ze zijn saai...
Om eens aan te geven hoe ongelooflijk krap de in-/uitgang van de stalling is:
Uitlaatfilmpje, gemaakt voor mede-Mini-rijders die zo'n feestpijp overwegen:
Vergelijkbaar, maar iets boeiender dankzij de naar achteren gerichte bumpercam:

Om eens aan te geven hoe ongelooflijk krap de in-/uitgang van de stalling is:
Uitlaatfilmpje, gemaakt voor mede-Mini-rijders die zo'n feestpijp overwegen:
Vergelijkbaar, maar iets boeiender dankzij de naar achteren gerichte bumpercam:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tijdje terug moest ik daar dus met die Mitsubishi Outlander in/uit... Nooit eerder kreeg ik zoveel adrenaline van stapvoets rijden! 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben nog bezig met die alcantara-hoezen (HOEZO LASTIG?), maar wilde toch vast ff met m'n pook spelen:

Conclusie: HEERLIJK!!! Ik begrijp waarom de meningen nogal verdeeld zijn, hij zal lang niet iedereen lekker in de hand liggen. Voor mij is het echter perfect, precies zoals ik een versnellingspook altijd vasthoud. Ook de extra lengte is fijn, schakelt net ff wat soepeler...
De ScanGauge II toch maar onderin geplaatst, vooral om diefstal te voorkomen, bij de voorruit zittie wel erg opvallend:

Nog steeds wel redelijk zichtbaar:

En wat overzichtsfotootjes van het interieur zoals het er nu uitziet:

Conclusie: HEERLIJK!!! Ik begrijp waarom de meningen nogal verdeeld zijn, hij zal lang niet iedereen lekker in de hand liggen. Voor mij is het echter perfect, precies zoals ik een versnellingspook altijd vasthoud. Ook de extra lengte is fijn, schakelt net ff wat soepeler...

De ScanGauge II toch maar onderin geplaatst, vooral om diefstal te voorkomen, bij de voorruit zittie wel erg opvallend:

Nog steeds wel redelijk zichtbaar:

En wat overzichtsfotootjes van het interieur zoals het er nu uitziet:

Zoals beloofd:MartijnGizmo schreef:Ah, thanks voor de foto, zo ziet amber er bij mij dus niet uit. Zal er wel ff een fotootje van maken als ik weg moet...

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mooie picas
Mochten we elkaar eens treffen ergens, zou je dan ook eens van mijn interieur een paar van de foto's zoals de laatste en 2 na laatste willen trekken? Met mijn lens lukt dat echt nooit

Mochten we elkaar eens treffen ergens, zou je dan ook eens van mijn interieur een paar van de foto's zoals de laatste en 2 na laatste willen trekken? Met mijn lens lukt dat echt nooit

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Pff wat een krappe uitrit zeg.
Dan moet je toch niet al te slaperig in de auto stappen, of te moe terugkomen.
Lekker filmpje van de Pijp.
En .... laat de winter maar komen.

Dan moet je toch niet al te slaperig in de auto stappen, of te moe terugkomen.

Lekker filmpje van de Pijp.

En .... laat de winter maar komen.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors