geschrobt pics op p68

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
UKRyan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

COUPE S Help!!!! vraag op P34

04 aug 2014, 11:03

Casper schreef:
UKRyan schreef:Geen probleem, Casper! Afbeelding Ik heb weer andere problemen :/
Ojee, het zit jou ook niet mee is het probleem wat je tijdens de vakantie had al opgelost?
Nope! Ze hebben de DME vervangen maar er blijft een storing van een magneetklep inzitten. Maar die magneetklep staat in backorder en is dus voorlopig niet binnen.

Zaterdag even m'n auto op de brug gezet en zag dat er wat olie aan m'n waste gate zat. Die zal dus wel lekken. Inmiddels zit er ook een raar rateltje in de buurt van m'n turbo.

En tot slot; wanneer m'n auto op temperatuur is en een minuutje stationair draait, dan wil je die blauwe wolk niet zien die uit de uitlaat komt als ik een beetje gas geef.

Dus met een uurtje weer "even" naar de garage. Vorige week olie ververst, beetje zonde als ik het volgende week alweer moet bijvullen. Op 't moment ligt het vertrouwen in m'n auto niet zo gek hoog.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S Help!!!! vraag op P34

04 aug 2014, 11:09

Turbo al los gehad? Ik denk dat er olie in zit.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2014, 11:33

UKRyan schreef:
Casper schreef:
UKRyan schreef:Geen probleem, Casper! Afbeelding Ik heb weer andere problemen :/
Ojee, het zit jou ook niet mee is het probleem wat je tijdens de vakantie had al opgelost?
Nope! Ze hebben de DME vervangen maar er blijft een storing van een magneetklep inzitten. Maar die magneetklep staat in backorder en is dus voorlopig niet binnen.

Zaterdag even m'n auto op de brug gezet en zag dat er wat olie aan m'n waste gate zat. Die zal dus wel lekken. Inmiddels zit er ook een raar rateltje in de buurt van m'n turbo.

En tot slot; wanneer m'n auto op temperatuur is en een minuutje stationair draait, dan wil je die blauwe wolk niet zien die uit de uitlaat komt als ik een beetje gas geef.

Dus met een uurtje weer "even" naar de garage. Vorige week olie ververst, beetje zonde als ik het volgende week alweer moet bijvullen. Op 't moment ligt het vertrouwen in m'n auto niet zo gek hoog.
Pfff lekker verhaal weer, ik had het zelfde lampje branden maar bij mij bleek het de magneetventielen te zijn en die zijn vervangen en sinds dien geen problemen meer suc6 man hoop dat snel opgelost is
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2014, 12:30

Hoe staat het er mee Casper?
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2014, 12:38

Vanmorgen met Klaas gebeld wacht even tot hij weer terug belt
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2014, 13:48

Nou als het goed is, dan word het opgelost :D Er zijn hard stalen busjes besteld met schroefdraad er n op de maat van de OEM bouten en dan komt er een hard stalen busje in de draagarm aan beide kanten. Dan hoef je dus niet met een moer te werken en is het zwake gedeelte uit de arm namelijk het aluminium schroefdraad. De bussen komen vandaag of morgen binnen als ze binnen zijn kan ik meteen langskomen voor montage.
Afbeelding

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S Hopelijk oplossing gevonden.P37

07 aug 2014, 22:33

Nou de "hellcoils" (hoop dat dat de goede term is.) Zijn binnen morgenochtend richting Beek en dan eindelijk hoop ik lekker rijden.

En dan heb ik het wel gehad en blijft het zoals het is. :mrgreen:
Afbeelding

BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 aug 2014, 03:27

Bijna goed! Helicoils. ;)
coendek
Stoepsleutelaar

08 aug 2014, 12:03

Het zijn overigens geen helicoils die Beek gebruikt.. super mooie bussen met draad.. erg mooie oplossing! :)
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 aug 2014, 18:31

coendek schreef:Het zijn overigens geen helicoils die Beek gebruikt.. super mooie bussen met draad.. erg mooie oplossing! :)
Tsja wat zal ik zeggen :X
Afbeelding

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 aug 2014, 21:11

Zeg maar niks...beek to the rescue...uhuh
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

08 aug 2014, 21:13

Zeg maar even niks Casper.... niet goed voor je toetsenbord.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S En daar gaan we weer.

21 aug 2014, 20:11

Het vorige probleem is nog niet opgelost en het volgende komt al weer opzetten.

Me achterveren zijn bij Cobra voor reparatie/revisie die zijn vernageld door deskundige montage. Gelukkig wordt het netjes opgelost. Door Coen van Cobra. En worden de veren en pilow mounts nu door Cobra gemonteerd. Zodat we zeker weten dat het goed gebeurt. Ben heel blij met deze oplossing moet alleen even geduld hebben want ze hebben het erg druk. Maar daar heb ik alle vertrouwen in dat het nu goed komt. Heb zolang een setje van Cobra te leen gekregen die er nu onder zit dus kan voorlopig rijden.

Maar vanochtend toen ik naar me werk reed kreeg ik ineens weer de oude melding naar boven Motorstoring :oops: En wat hij eerst niet deed maar nu wel is dat hij meteen in de noodloop schoot. Dus maar meteen doorgereden naar BMW Amsterdam en na een kort duidelijk gesprek :{ :X :evil: een leenauto meegenomen. Dus we rijden voorlopig weer in een F56 rond

Om het zeer te verzachten via Louis :icon_top: Toch weer iets leuk kunnen krijgen zodat we weer iets leuks in het vooruitzien hebben. Nu nog een auto om het er op te zetten. Maar komt uit Duitsland dus duurt nog wel even.
Afbeelding

P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 aug 2014, 20:14

Goddamn t zit je niet mee maat...
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

21 aug 2014, 20:39

Echt klote.... ik zou net zoals Rob tegen Ryan zei alles op papier zetten en dat lekker naar ze toe opsturen om ze zo in gebreken te stellen met een cc naar Mini NL

Terug naar “Show your ride”