JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: JJJJ, CR Cooper;
JCW stuur dan
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben nu bijna op plaats van bestemming in Deventer, straks vast nog wel een update!
Jij mag niet meer raden Rob...mushrop schreef:JCW stuur dan

Ben nu bijna op plaats van bestemming in Deventer, straks vast nog wel een update!
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja klopt allemaal, via Daiel een JCW stuur gekocht, mocht voor mijn 12,5 jarig jubileum van het werk een cadeau uitzoeken, en vandaag dus in Deventer geweest om erin te laten zetten.
En het klopt... Al de verhalen over hie t stuur aanvoelt en stuurt, wat een wereld van verschil... Voelt echt super lekker aan, stuurt nu nog fijner dan wat het al deed en ziet er heel mooi uit.

Daiel, bedankt voor de hulp (ik heb geen drol gedaan eerlijk gezegd ) en was zeer gezellig je weer gesproken te hebben!
En het klopt... Al de verhalen over hie t stuur aanvoelt en stuurt, wat een wereld van verschil... Voelt echt super lekker aan, stuurt nu nog fijner dan wat het al deed en ziet er heel mooi uit.

Daiel, bedankt voor de hulp (ik heb geen drol gedaan eerlijk gezegd ) en was zeer gezellig je weer gesproken te hebben!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: JJJJ, CR Cooper; JCW stuur
graag gedaan! Het blijft een mod waar je elke minuut dat je in de auto zit plezier van hebt en dat is echt kicken 8-)
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er zeker erg mooi uit. Dat moet ik ook nog eens doen denk.
- speedy
- NMC Legend
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou t zeker doen Wilco, zat de halve weg naar huis niet op te letten omdat ik naar t stuur zat te kijken!Wilcoos schreef:Ziet er zeker erg mooi uit. Dat moet ik ook nog eens doen denk.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Ward
- Volledig MINI minded!
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Super gaaf, mooie mod!!! 

From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Prijzen zijn idd niet misselijk, maar voorlopig vind ik het meer dan waard!
Onze sponsors