speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Was geen knal ook ,,,,,,, gelukkig reed ik met een collega mee..
Zonde van zijn mooie golf cabrio , maar was stiekum blij dat het niet mijn week was om te rijden
Vergeet de afbrekende/wegwaaiende takken niet , kreeg vd week een flink exemplaar op de motorkap .speedy schreef:Bij mijn ax moet ik de ramen droog trekken aan de binnenkant en de kachel duurt ook heel lang voor dat die aan gaat![]()
Ben niet bang voor paar druppels maar dit is wel heel extreem klote weer en dan ben je dagen lang aan het poetsen en detaillen geweest en dan is in 1 rit alles verkloot
Was geen knal ook ,,,,,,, gelukkig reed ik met een collega mee..
Zonde van zijn mooie golf cabrio , maar was stiekum blij dat het niet mijn week was om te rijden
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vergeet je niet dat het voornamelijk een gebruiksvoorwerp is? Koop anders een glazen vloer in huis, heb je ook de hele dag wat te poetsen en kun je gewoon in je auto gaan rijden.speedy schreef:Bij mijn ax moet ik de ramen droog trekken aan de binnenkant en de kachel duurt ook heel lang voor dat die aan gaat![]()
Ben niet bang voor paar druppels maar dit is wel heel extreem klote weer en dan ben je dagen lang aan het poetsen en detaillen geweest en dan is in 1 rit alles verkloot
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
biermagnaat schreef:Koop anders een glazen vloer in huis, heb je ook de hele dag wat te poetsen en kun je gewoon in je auto gaan rijden.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ouwe was fetisjist
Snap zelf niet wat er zo leuk aan is, maar als je er van geniet..go for it
Snap zelf niet wat er zo leuk aan is, maar als je er van geniet..go for it
- GreyCooperS
- Forum Junky
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Begrijp me niet verkeerd hoor je moet het ook vooral zelf weten maar ik zou er zelf nooit zoveel tijd voor over hebben. Ik ga liever rijden dan poetsen en of hij smerig is of niet dat maakt me niks uit.
Onze sponsors