Sinds maandag de verlaging eronder. Ik moet zeggen dat de looks precies goed zijn en de wagen nu aangenaam stug aanvoelt.
Wat me wel opvalt is dat de wagen een beetje 'rouw' aanvoelt als ik vol optrek. Niet dat hij zoekt of trekt, maar hij trilt een beetje. Dat deed hij voorheen niet. Ik weet niet goed wat dat kan zijn... de verlaging? Of toch de Cai die de motor iets anders laat lopen dan voorheen?
Macs hyper blue R53 *winterschoenen
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: Macs R53 JCW hyper blue *Summer mods
Dat trillen heeft te maken met de verlaging. De hoek waaronder de aandrijfassen staan is veranderd. In de loop der tijd wordt het wel iets minder, maar helemaal weg gaat het niet.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Ik heb al wel vaker een auto laten verlagen en heb dit nooit gemerkt. Is dat dat Mini specifiek?
Hij is overigens natuurlijk wel netjes uitgelijnd
Hij is overigens natuurlijk wel netjes uitgelijnd

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Is idd MINI specifiek.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Dat zijn mooie plannen en leuke vakantie bezigheden.
Jij bent goed bezig
Jij bent goed bezig

- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Laten we maar hopen dat het snel weg is dan
Dat wist ik niet. Heb het hier ook niet ergens gelezen.Brightness schreef:Is idd MINI specifiek.
Laten we maar hopen dat het snel weg is dan

- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Zo, vandaag 5 bussen plastidip binnen gekregen voor de winterschoenen (S-spokes) om die eens mooi wit te maken (niet de handigste kleur voor de winter, maar ik denk wel mooi bij de wagen).
Heb ik komende week mooi wat te doen
Daarnaast begonnen met een zoektocht naar de remmen: Alle tips zijn welkom!
Het trillen begint zowaar enigszins af te nemen, maar nog wel steeds voelbaar. Hopen dat het nog wat verder afneemt.
Heb ik komende week mooi wat te doen

Daarnaast begonnen met een zoektocht naar de remmen: Alle tips zijn welkom!
Het trillen begint zowaar enigszins af te nemen, maar nog wel steeds voelbaar. Hopen dat het nog wat verder afneemt.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuke bezigheid, S-spokes blijven ook een van de mooiste OEM velgen onder een 1st gen. Wit in de winter is een mooie reden voor extra poetswerkzaamheden!

- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Zeker leuke bezigheid!
Vandaag begonnen:

met als resultaat (voor en na
)

Daarnaast vandaag een setje spaces voor de achteras besteld. Zal haar wel goed doen!
En... en... met Davy (GearR53) overeengekomen om een K sport BBK te plaatsen
Vandaag begonnen:

met als resultaat (voor en na

Daarnaast vandaag een setje spaces voor de achteras besteld. Zal haar wel goed doen!
En... en... met Davy (GearR53) overeengekomen om een K sport BBK te plaatsen

- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Net ff snel twee plaatjes met de foon gemaakt om de huidige stance te laten zien. Er komen dus nog spacers op, met name achter zal dat een mooier vullend beeld geven hoop ik.

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Hij staat er super mooi bij, maar de spacers zullen het aanzicht inderdaad nog vele malen mooier maken.
Onderstaand een foto van een jaar geleden, maar dit is het aanzicht met rondom 15mm spacers, dus 30mm per as.
Mijn KW schroefset zit er nu ruim een jaar onder en het trillen is echt weg, het zoekende gevoel zul je echter blijven houden. Ik dacht de eerste week ook dat ze de helft vergeten waren vast te draaien

Onderstaand een foto van een jaar geleden, maar dit is het aanzicht met rondom 15mm spacers, dus 30mm per as.
Mijn KW schroefset zit er nu ruim een jaar onder en het trillen is echt weg, het zoekende gevoel zul je echter blijven houden. Ik dacht de eerste week ook dat ze de helft vergeten waren vast te draaien

- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Thnx man
ben zelf ook erg te spreken over de staat waarin de wagen is.
kreeg net een mailtje dat het nog wel ff duurt voordat de spacers binnen komen... meer dan een week!
Maar goed, geduld is een schone zaak.

kreeg net een mailtje dat het nog wel ff duurt voordat de spacers binnen komen... meer dan een week!
Maar goed, geduld is een schone zaak.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi ding zeg!! Lijkt ook erg op de mijne
Die verlaging doet m goed inderdaad. Komt er bij mij tzt ook nog onder

Die verlaging doet m goed inderdaad. Komt er bij mij tzt ook nog onder
- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Macs R53 JCW hyper blue *Brakes!
gister bij Davy (GearR53) een ietwat grotere remmelarij geplaatst
Voor:

Na:

Allemachtig wat een stopgeweld.
Alsof je een anker uitgooit!
Als je normaal remt, dan voelt het aan alsof er geen grotere remmen onder zitten. Heel comfortabel, maar als je dan doortrapt.... tanden in het stuur!
Ook meteen een carbon veerpootbrug geplaatst. Wel een verschil hoor in de bochten!
Davy enorm bedankt voor je goede hulp en de gezellige avond! Top

Voor:

Na:

Allemachtig wat een stopgeweld.

Als je normaal remt, dan voelt het aan alsof er geen grotere remmen onder zitten. Heel comfortabel, maar als je dan doortrapt.... tanden in het stuur!
Ook meteen een carbon veerpootbrug geplaatst. Wel een verschil hoor in de bochten!
Davy enorm bedankt voor je goede hulp en de gezellige avond! Top

- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Macs hyper blue R53 *Brakes!
Nog ff twee pics van de veerpootbrug. Wat een verschil levert dat op zeg... had ik niet verwacht!

Onze sponsors