Ja, nog bedankt voor je hulp!Cheek-O schreef:mooi afgeplakt ofniet?!
De auto wordt zowiezo gekeurd, maar gewoon als de Cooper die 't nu is. Ik heb geen zin in gezeik met de verzekering als er na een ongeval blijkt dat er een aanzienlijk sterker blok in de auto zit. Dat moet gewoon in orde zijn.speedy schreef:dan zou ik ook zeker s scuttles en s dop plaatsen en opnieuw laten keuren bij rdw dat die met dat vermogen op kenteken komt
Ik wil er geen 'echte' S van maken door ook de scruttles en tankdoop te wijzigen, want het is simpelweg geen S. Dan ga ik liever met een Compressor of Supercharged-logo aan de gang. Dus heeft er iemand nog Supercharged-scruttles in de aanbieding?

Daar rijd ik al sinds Oktober 2012 mee rond. De oorspronkelijke motorkap begon toen slecht te worden, en het oplappen daarvan was net zo duur al een nieuwe Cooper of Cooper S kap. Dus die keuze was snel gemaakt, en daar heb ik nu voordeel van!Lars Temmink schreef:Zat er al op he?speedy schreef:hoe zit dat dan met frisse lucht naar de intercooler? of komt er wel s motorkap op