Ray's Cabbie.. Is het wat ? (pg85)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 nov 2012, 06:53

:mrgreen:
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 nov 2012, 10:36

Raymond schreef:Deze komt uit dezelfde buurt ..

@Shag, ik ben vandaag niet op de Waalbrug geweest. Of het was de monteur met mijn auto, maar dat lijkt me niet.
99% dat het in elk geval jouw auto was aan de angel eyes te herkennen o.a.. was in de ochtend, rond een uurtje of 9.. ik reed naar m'n werk. Jouw auto reed Nijmegen in, passeerde op de waalbrug..you sure?!
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 nov 2012, 10:46

Ik ben gisteren tussen half negen en negen uur enkel op K.K plein, St. annastraat en de Hatertseweg ( bij wc Hatert) geweest. Om negen stond ik daar bij de garage..

Apart. Was het niet op de St. Anna t.h.v. LInnartz , daar passeerde ik wel een ds. Was alleen niet goed aan het opletten. Normaal zie ik die vele verlichting op je auto wel.. :mrgreen:
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 nov 2012, 10:51

Raymond schreef:Ik ben gisteren tussen half negen en negen uur enkel op K.K plein, St. annastraat en de Hatertseweg ( bij wc Hatert) geweest. Om negen stond ik daar bij de garage..

Apart. Was het niet op de St. Anna t.h.v. LInnartz , daar passeerde ik wel een ds. Was alleen niet goed aan het opletten. Normaal zie ik die vele verlichting op je auto wel.. :mrgreen:
:lol:

Nope echt de waalbrug.. of kan het dinsdag zijn geweest?
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 nov 2012, 10:53

Dinsdag kan wel, maar tegen die tijd reed ik zelf naar het werk volgens mij.
En dat is stad uitwaarts.. Heb ik je anders niet gewoon ingehaald :mrgreen:
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 nov 2012, 11:07

ik weet nog wel een goede garage waar ze je wel gewoon helpen en waar je gewoon kunt wachten op je APK. Doen nergens moeilijk over ook. Is alleen wel hier bij mij in de buurt, dus je moet er even een dagje vrij voor nemen ofzo.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 nov 2012, 13:31

Raymond ik weet dat je niet tevreden bent maar was dit nu echt nodig??
http://www.nu.nl/binnenland/2953297/ont ... megen.html#

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 nov 2012, 23:31

Mooi knudde Raymond. Ik breng 'm zelf nu altijd naar kwikfit aan de marialaan. Is ie zo klaar. Ze keuren daar altijd goed.

Dat verhaal met proefritjes ken ik. Ik noteer ook altijd de km-stand even bij inleveren. Heb met de keuring en bij een schadebedrijf ook meegemaakt dat er onnodig mee wordt gereden. Volgens mij ontkom je daar niet aan :(
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2012, 01:52

mushrop schreef:ik weet nog wel een goede garage waar ze je wel gewoon helpen en waar je gewoon kunt wachten op je APK. Doen nergens moeilijk over ook. Is alleen wel hier bij mij in de buurt, dus je moet er even een dagje vrij voor nemen ofzo.
Op zich geeft dat niet, dat heb ik nu ook gedaan. Leenauto was niet mogelijk, dus was het een verlofdag.. Het hekelen punt is dat het even een stuk rijden is..
Sven schreef:Raymond ik weet dat je niet tevreden bent maar was dit nu echt nodig??
http://www.nu.nl/binnenland/2953297/ont ... megen.html#

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Qua nieuwswaarden heeft het wel wat voeten in de aarde gehad hier, zelf heb ik er vrij weinig van meegekregen. Het leek idd Electrabel te zijn, maar intussen was ikzelf aan de kook geraakt..
sander_r53 schreef:Mooi knudde Raymond. Ik breng 'm zelf nu altijd naar kwikfit aan de marialaan. Is ie zo klaar. Ze keuren daar altijd goed.

Dat verhaal met proefritjes ken ik. Ik noteer ook altijd de km-stand even bij inleveren. Heb met de keuring en bij een schadebedrijf ook meegemaakt dat er onnodig mee wordt gereden. Volgens mij ontkom je daar niet aan :(
De vorige keer dat ik hier was voor het uitlijnen, wisten ze mij niet te overtuigen van hun kennis. Al zal het vast niet slechter zijn dan ik nu ervaren heb. Die proefrit is niet altijd nodig. Ik vind het echt een belediging als je tijdens een aankoopkeuring een 'blokje rond gaat' terwijl je na het monteren van een spruitstuk met catvervanger een proefrit van 30km maakt..

Louis tipte mij een goede garage en ik vermoed dat hij hierin helemaal gelijk heeft ( en ik denk dat ik Louis wel op zijn woord kan vertrouwen). Ik kom er regelmatig langs, maar nimmer dat het welbekende lampje ging branden..
Dus ik denk dat ik mijn zoektocht kan staken :)
Afbeelding
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2012, 02:53

Idd al geprobeerd.. ( op het plastic hoesje na)

Het is idd handiger om specifiek aan te geven wat er gedaan moet worden.
Sommige mensen willen dit soort verzoeken gewoonweg niet nakomen.. :roll:
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 nov 2012, 08:46

was dit die monteur op de waalbrug met jou auto :roll:

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 nov 2012, 08:55

ik blijf bij alle reparaties kijken :oops: en als dat niet mag dan ga ik naar een ander !
bij de dealer mag ik er niet bij gaan staan maar dan loop ik af en toe naar het raam of deur om te kijken :roll:
jaja noem mij gestoord!!
enige reparatie waar ik niet bij ben geweest is die bij Beek want dat duurde 2 weken maar ik vond het mooi klote dat ik niet wist hoe er met de auto omgegaan werd.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 nov 2012, 10:40

speedy schreef:was dit die monteur op de waalbrug met jou auto :roll:

[PLAATJE]
:lachuh
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

Terug naar “Show your ride”