Verplaatst naar Zondag!
MR
De MINI avonturen van iDarkDesign
- maus105
- Bonkey
Bericht
he heel mooi man ik vind dit echt een hele mooie bak maar op de een of andere manier past die striping nu niet echt meer bij je transformers stickers misschien eerder een soort grote streep op je auto van smal ter breedte van je scoop uitlopend naar breed ter breedte tot de helft van je luchtroosters of zo.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Haha, ieder zo zijn mening. Ik mistte mn strepen heel erg, en ben weer heel blij dat ik ze heb. Ik vind dan ook dat dodge strepen op een dodge horen. Maak je geen zorgen, het past perfect in het transformers/ Decepticon thema. Dat heb ik helemaal uitgezocht. Als je het niet gelooft, vraag het Marc maar.maus105 schreef:he heel mooi man ik vind dit echt een hele mooie bak maar op de een of andere manier past die striping nu niet echt meer bij je transformers stickers misschien eerder een soort grote streep op je auto van smal ter breedte van je scoop uitlopend naar breed ter breedte tot de helft van je luchtroosters of zo.
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hee IDD, je hebt gelijk man, die LED-achterlichten zien er inderdaad erg goed uit!
Heel vet zo die kont van je bakkie. Sticker blijft ook erg gaaf. In Amersfoort toen je afsloeg waar ik rechtdoor moest zag ik je stickerT ook al reflecteren! Was leuk geweest als de tekst erboven dat ook zou doen.
Strakke bak zo!

Strakke bak zo!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hele speciale MINI.
Super iDD.
Lampen geweldig, mooi geheel je achterkantje. Ff vraagje. Licht en rem is dus LED maar knipper en achteruitrijlamp zijn dat silverbulbs bij jou??? Zag dat je daar ook led's voor kunt bestellen.
Marc als je foto's gaat maken, filmpje van die lampjes wil ook wel ff zien. Maar ja dan moet het donker zijn

Lampen geweldig, mooi geheel je achterkantje. Ff vraagje. Licht en rem is dus LED maar knipper en achteruitrijlamp zijn dat silverbulbs bij jou??? Zag dat je daar ook led's voor kunt bestellen.
Marc als je foto's gaat maken, filmpje van die lampjes wil ook wel ff zien. Maar ja dan moet het donker zijn

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Ziet er goed uit !!
Dat van die strepen, tja ik heb even snel iets geshopt met je goedvinden
(het logo even er op gezet, nu even wit maar kan ook anders)
Dit lijkt me ook heel erg gaaf i.p.v. de strepen, en lekker orgineel

Dat van die strepen, tja ik heb even snel iets geshopt met je goedvinden

(het logo even er op gezet, nu even wit maar kan ook anders)
Dit lijkt me ook heel erg gaaf i.p.v. de strepen, en lekker orgineel

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Even een leuk details. M'n zoontje zit hier op m'n schoot mee te kijken. Opmerking: Wow Mam, dat is een vette MINI.
Is die echt??????? Zal 'm ns blij maken met een meet waar jij ook aan mee gaat doen.
Is die echt??????? Zal 'm ns blij maken met een meet waar jij ook aan mee gaat doen.

- maus105
- Bonkey
Bericht
maar precies wat je zegt ieder ze ding
het is jammer dat ik geen f**k begrijp van photoshoppen anders had ik je kunnen laten zien wat ik bedoelde
of witte deuren ofzo kijk het is natuurlijk geen dodge. maar het concept transformers draait daar natuurlijk wel opiDarkDesign schreef:Haha, ieder zo zijn mening. Ik mistte mn strepen heel erg, en ben weer heel blij dat ik ze heb. Ik vind dan ook dat dodge strepen op een dodge horen. Maak je geen zorgen, het past perfect in het transformers/ Decepticon thema. Dat heb ik helemaal uitgezocht. Als je het niet gelooft, vraag het Marc maar.maus105 schreef:he heel mooi man ik vind dit echt een hele mooie bak maar op de een of andere manier past die striping nu niet echt meer bij je transformers stickers misschien eerder een soort grote streep op je auto van smal ter breedte van je scoop uitlopend naar breed ter breedte tot de helft van je luchtroosters of zo.
iDD
maar precies wat je zegt ieder ze ding

het is jammer dat ik geen f**k begrijp van photoshoppen anders had ik je kunnen laten zien wat ik bedoelde
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
allemaal bedankt!
Lachen shopje wim, maar ik zou dat logo nooit uit zn verband durven trekken.
iDD
Lachen shopje wim, maar ik zou dat logo nooit uit zn verband durven trekken.
iDD
Onze sponsors