Mijn side scuttles zit chroom in en mijn handgrepen zijn ook weer chroom, dus beoordeel het eerst maar eens in het echt... haha Maybe nog de tankdop, maar vind het niet storend de koplampringen en dergelijke... De auto ziet er juist dikker uit door die rand... Maar Daiel, je mening mag je geven... no problemo!!!
@de rest: Thanks!!!
Laatst gewijzigd door Fabian op 05 okt 2010, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
wa's dit nu? Wie de ne#k heeft je uj's dan gekocht? Die had ik wel willen hebben verdorie mij! Evo's zijn dik,maar ik vond die uj's dikker. Maar snap best dat je je eigen touch d'er aan wilt geven. Blijft n dikke ride gozertje!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
super velgen man..
geef ook ff mijn mening, nu je achterkant iets hoger.. dat er even veel ruimte tussen je kas en band zit als voor. vind ik dan al weer een stuk beter staan, zeker bij deze velgen. maar ja mijn mening !
mooie wieltjes!! alleen ben ik het ook eens met meerdere. Hij mog weer wat meer chrome hebben dus ik denk dat het een goede keuze is om de tankdop te veranderen. maar het blijft een snelle gele jongen!