Ik laat me niet op jutten
Berthil: 1150kilo met 237PK = 4,85 kilo per pk
Hans : 1095kilo met 220PK = 4,97 kilo per pk
Klein verschil.. en dan nog de oude versnellingsbak verhoudingen en geen sper.. dus hij komt mij zomaar niet voorbij
Die versnellingsbak doet me met optrekken inderdaad de das om
Maar er komt ook nog een 15 kilo lichter vliegwiel met sper (als M7 Racing wat tijd kan vinden) en voor die gelegenheid haal ik er ook even de achterbank uit
En op de Duitse Autobahn in de zesde versnelling kom ik ook verder, bij 6800 toeren gaat ie dan 265
Ik ben trouwens ook bezig om wat camber plaatjes te bestellen bij Beek, gaat ie nog harder de bocht om
Ziet er goed uit toch!
De MTH file bijkt toch niet helemaal verkeerd uit te pakken! ( voor een standaard file niet op maat )
Maar je weet nu in iedergeval dat de software nu optimaal is en niet te arm staat
Bij mij was de inlaat themperatuur ongeveer 75 graden , jij hebt dus niks te klagen met 50 graden