G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ik vind het niks, kan er niet aan doen.
Dat je het tegenwoordig veel dezelfde velgen ziet van de OEM kan hier ook niet echt meer gestaafd worden he, ze smijten de laatste weken met foto's van de BBS LM
En te smalle velgen kan je altijd oplossen door een spacertje he
Dat je het tegenwoordig veel dezelfde velgen ziet van de OEM kan hier ook niet echt meer gestaafd worden he, ze smijten de laatste weken met foto's van de BBS LM
En te smalle velgen kan je altijd oplossen door een spacertje he

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
vind het er dik uitzien
ben geen fan van de velgen in zijn algemeen niet maar roog/goud is altijd een dikke combi zo ook hier
maar wat ik alleen niet snap is wat mensen tegen 7j velgen hebben maar ale zal aan mij liggen
maar zoals ik zij dik
denk alleen wel dat je nu wat meer chroom had kenne hebben maar blijft een dikke R56 ennuhh f**k OEM idd
Greetz BigD

Greetz BigD
Laatst gewijzigd door BigD op 06 apr 2009, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
the F56 story of Brenda
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Olaf schreef:balans is inderdaad een goed woord!! moet zeggen dat ik ze met rood beter vind staan dan met DS...
Jaja en dat uit de mond van de BlonTe!pimmy schreef:Precies, balans was het woord waar ik naar zocht

Laatst gewijzigd door Blont-007 op 06 apr 2009, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmm, op zich is dat rood/goud een erg gave combi, maar ik vind het zo wat te druk worden
. De R113's met rode rand vond ik echt subliem en waren helemaal in lijn met de rest van je auto. En ja, OEM is misschien wat minder uniek, maar JCW heeft nou eenmaal verschrikkelijk mooie velgen in het assortiment
.

Laatst gewijzigd door Ivo op 06 apr 2009, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.

- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
in het mini wereldtje draaid alles om OEM stukken,
en als je daar buiten gaat.. vinden ze het niet meer mooi.. (voor 80% toch)
als je dan de reactie's bekijkt op 8 andere ferums.. zijn ze er allemaal 100% lof over..
deze velgen moet je int echt eens bekijken..
wij hebben alvast de smaak te pakken he Greg..
Jurgen@ 7 setjes BBS.. hoeveel R113????
Gr.mario
als je dan de reactie's bekijkt op 8 andere ferums.. zijn ze er allemaal 100% lof over..
deze velgen moet je int echt eens bekijken..
wij hebben alvast de smaak te pakken he Greg..

Jurgen@ 7 setjes BBS.. hoeveel R113????
Gr.mario
Laatst gewijzigd door tirex op 06 apr 2009, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
marss
Ben ik niet met je eens Mario. Zoals ik bij de Mac al gezegd heb, het zijn niet "mijn" soort velgjes, maar ik vind het totaal plaatje bij jou , bij Greg, bij Smetje, bij Dick en ook hier weer wel heel VET staan. OEM of niet, heeft er voor mij niets mee te maken. Kan me wel iets voorstellen bij het "balans" verhaal. Uiteindelijk geldt altijd hetzelfde, de een vind het mooi, de ander niet. Maakt dat iedere MINI niet uniek?tirex schreef:in het mini wereldtje draaid alles om OEM stukken,
marss
Onze sponsors