Hans GP
- modena
- Be Mini
Bericht
.
gr. Jack
Oke Hans ik dacht dat het die was,maar veel plezier met je nieuwe super miniHans schreef:Dat is een andere.. (dat is GP1392) de mijne is nieuw! en staat er nog niet..

gr. Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
niet alleen zien maar ook meerijden, wanneer is er weer driving fun in Zandvoort??smetje schreef:deze wil ik nu wel eens zien in het echt, heb de vorige net niet gezien

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien een weekje in oktober met DF naar frankrijk om daar te rijden op 3 verschillende circuit's
met de GP natuurlijk..
Heb ook de alcantara versnellingspook hoesje besteld en de pook met handrem greep.. passen beter bij de R56 Works stoelen want deze zijn echt zwart.. nog 1,5week
GP1005 staat al bij Dubbelsteyn
[web]http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=9990[/web]

Heb ook de alcantara versnellingspook hoesje besteld en de pook met handrem greep.. passen beter bij de R56 Works stoelen want deze zijn echt zwart.. nog 1,5week
GP1005 staat al bij Dubbelsteyn
[web]http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=9990[/web]
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht

Slechte photosjop maar ziet er best lekker uit met een zwart dak
Alleen is die dan niet meer orgineel..
of juist wel
Ik denk dat ik het met stickers laat doen en GP1005 zilver, die luchtinlaat (waar de mistlampen normaal zitten) laat ik misschien ook mat zwart spuiten samen met die dingen achter..

Slechte photosjop maar ziet er best lekker uit met een zwart dak

of juist wel

Ik denk dat ik het met stickers laat doen en GP1005 zilver, die luchtinlaat (waar de mistlampen normaal zitten) laat ik misschien ook mat zwart spuiten samen met die dingen achter..
Laatst gewijzigd door Hans op 07 aug 2008, 07:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors