Mini Cooper S Roadster
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- coert60
- Mod virus alert!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Mini Cooper S Roadster
Ja de aanschaf ging niet helemaal over rozen zullen we maar zeggen.... Maar uiteindelijk heb ik ze dan...
De Rota's Sub-Zero 17x7,5 J staan dus te koop. Nog geen 4 weken oud. Dus sla je slag.
Heel grote kans dat deze er in Noorwegen onderzitten Marcel. Dan kan ik die van mij en Coert tenminste uit elkaar houden
De Rota's Sub-Zero 17x7,5 J staan dus te koop. Nog geen 4 weken oud. Dus sla je slag.
Heel grote kans dat deze er in Noorwegen onderzitten Marcel. Dan kan ik die van mij en Coert tenminste uit elkaar houden

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Zijn toch dezelfde als jij hebt? of heb je massieve schijven...?Raymond schreef:Die schijven zijn stiekem toch wel dik.. Mooie velgen mister!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dikke wielen!! 
Aankoop niet over rozen?? Heeft dat te maken met de verkoper of met de baas thuis??

Aankoop niet over rozen?? Heeft dat te maken met de verkoper of met de baas thuis??

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Geen van beide... Had eerst een set op het oog en daar bleek het naafgat te klein. Kwam ik gelukkig op tijd achter.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Echt een heerlijke roadster Louis, en die nieuwe velgen staan lekker
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Zo Noorwegen hebben we ook weer overleefd. Wat was het daar top!!!!!

Ik was samen met Björn (ons zoontje van 4,5 jaar). Hij heeft ook echt genoten die 6 dagen en 2300km.
Wat een trip was het en wat een leuke groep hadden we.
Marcel No wordt nu door Björn Ome Marcel genoemd...
Ja en omdat de roadster in december al af was hebben we na de trip nog maar een mod gescoord: Akrapovic downpipe incl Delete-R....

Ik was samen met Björn (ons zoontje van 4,5 jaar). Hij heeft ook echt genoten die 6 dagen en 2300km.
Wat een trip was het en wat een leuke groep hadden we.
Marcel No wordt nu door Björn Ome Marcel genoemd...
Ja en omdat de roadster in december al af was hebben we na de trip nog maar een mod gescoord: Akrapovic downpipe incl Delete-R....
Onze sponsors