Lekkere foto's ook.
Moet ik trouwens nog vragen of m'n maat die sidemarkers mee neemt uit de US of A?
Mini Poeper schreef in een ander topic:
Er zijn echter drie soorten setjes, dus let daar op:
- One/Cooper pré-facelift
- One/Cooper post-facelift
- Cooper S
mderijke schreef:Let op dat die de juiste sidemarker meeneemt. Heb net dit gelezen:Mini Poeper schreef in een ander topic:
Er zijn echter drie soorten setjes, dus let daar op:
- One/Cooper pré-facelift
- One/Cooper post-facelift
- Cooper S
just tryin'to help
Ik vind het juist wel leuk staan, het breekt het geheel een klein beetje op. De Nederlandse Sidemarkers hebben achter ook nog rood ipv oranje. dat vind ik dan wel weer te druk.maus105 schreef:oke tnx man nou begrijp ik ook waarom mensen die donker willen oranje ziet er niet uitiDarkDesign schreef:Die oranje reflectoren in de Aerokit bumpers.
iDD
laat ik dan zeggen dat ik het minder vind in plaats van lelijk maar zo heeft ieder zijn eigen smaakiDarkDesign schreef:Ik vind het juist wel leuk staan, het breekt het geheel een klein beetje op. De Nederlandse Sidemarkers hebben achter ook nog rood ipv oranje. dat vind ik dan wel weer te druk.maus105 schreef:oke tnx man nou begrijp ik ook waarom mensen die donker willen oranje ziet er niet uitiDarkDesign schreef:Die oranje reflectoren in de Aerokit bumpers.
iDD
iDD
Onze sponsors