Blue Chaser's Clubman need more low P262
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Lijkt op mijn oude mini, zal binnen kort eens paar foto's opzetten. erg mooi dat zwart met zilver.. nu nog beetje carbon, en ik vind hem helemaal af!!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks voor de berichtjes allemaal !!!
Het is idd erg jammer en zonde , maargoed me Mini is heilig dus van die birddies moest ik echt af !!
Ze begonnen ook al aan mijn ruitenwissers namelijk ..
Het is hier sowieso een drama met die kraaien , vorig jaar waren we zelfs in hart van Nederland met de Waspikse kraaien ..
@ Maiky maik - Carbon gaat er niet opkomen , das niet echt mijn ding ..
Voor het interieur vindt ik het dan wel weer mooi ..
Gr. G
Het is idd erg jammer en zonde , maargoed me Mini is heilig dus van die birddies moest ik echt af !!
Ze begonnen ook al aan mijn ruitenwissers namelijk ..
Het is hier sowieso een drama met die kraaien , vorig jaar waren we zelfs in hart van Nederland met de Waspikse kraaien ..
Hahaha die Fred ik wist dat ik zo'n antwoord van jouw zou krijgenFred schreef:Jammer voor jou G, maar door die lieve beestjes heb je toch mooi weer een strakke, cleane mini. Ik vind het wel beter zo hoor
. Dikke mini
@ Maiky maik - Carbon gaat er niet opkomen , das niet echt mijn ding ..
Voor het interieur vindt ik het dan wel weer mooi ..
Gr. G
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Kwiebje - Ja zwart zou wel het meest logische zijn , maar ik vindt antraciet ook erg mooi dat matcht weer beter met het kunststof ..
Misschien de kleur van het dak ook antraciet maken hahaha ..
@ Rini - Nee ik wil de strepen echt helemaal door laten lopen , dat opties breder komt wel goed als ie straks 1,5 a 2 cm lager staat
..
Misschien de kleur van het dak ook antraciet maken hahaha ..
@ Rini - Nee ik wil de strepen echt helemaal door laten lopen , dat opties breder komt wel goed als ie straks 1,5 a 2 cm lager staat

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors