Greetz BigD
Ook een lekker warm motorkapje ?Blont-007 schreef:Balen zeg, zo heb ik hier nog steeds alle katten uit de buurt op mijn MINI.
Ook niet echt prettig. Ik zou iig wel aangifte doen.
Ben ook heel kalm gebleven, heeft weinig zin om de pan uit te flippen. Ga mijn verzekering dit verder laten oplossen, die kerel zei meteen dat hij niets wilde tekenen (dus samen zullen we er helaas niet uitkomen denk ik).Wint schreef:Wat een tering aso joh.
Als je weet waar die vent woont eerst nog eens proberen om er samen uit te komen zou ik zeggen.
Als ie niet thuis geeft dan zeker aangiste doen...
Jammer hoor.
Sprinkler met bewegingssensor (alleen worden de postbode en krantenjongen daar ook niet vrolijk van)Francisca schreef:Ook een lekker warm motorkapje ?Blont-007 schreef:Balen zeg, zo heb ik hier nog steeds alle katten uit de buurt op mijn MINI.
Dat probleem heb ik ook, heb je hem net netjes gewassen, staan er de volgende morgen weer van die zandpoten op.
Ik heb op internet al een kattenverjager gevonden, misschien iets voor een groupsbuy !
groetjes, Francisca
Uhm de buren weten iig hoe ik erover denk, gelijk ook even gevraagd of ze goed verzekerd waren.frankie schreef:Sprinkler met bewegingssensor (alleen worden de postbode en krantenjongen daar ook niet vrolijk van)Francisca schreef:Ook een lekker warm motorkapje ?Blont-007 schreef:Balen zeg, zo heb ik hier nog steeds alle katten uit de buurt op mijn MINI.
Dat probleem heb ik ook, heb je hem net netjes gewassen, staan er de volgende morgen weer van die zandpoten op.
Ik heb op internet al een kattenverjager gevonden, misschien iets voor een groupsbuy !
groetjes, Francisca
Blont-007 schreef:Uhm de buren weten iig hoe ik erover denk, gelijk ook even gevraagd of ze goed verzekerd waren.frankie schreef:Sprinkler met bewegingssensor (alleen worden de postbode en krantenjongen daar ook niet vrolijk van)Francisca schreef:
Ook een lekker warm motorkapje ?
groetjes, Francisca
Onze sponsors