De MINI van Mini Poeper... is verkocht.
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat dit topic de doorslag gaf:
klikkerdeklik
En geef maar toe, gaat eigenlijk om de babes die je met zo'n getunede bak gaat aantrekken
klikkerdeklik
En geef maar toe, gaat eigenlijk om de babes die je met zo'n getunede bak gaat aantrekken

- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ries schreef:Ik denk dat dit topic de doorslag gaf:
klikkerdeklik

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik geef het toe...Ries schreef:En geef maar toe, gaat eigenlijk om de babes die je met zo'n getunede gestylede bak gaat aantrekken

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eindelijk een paar kilo erbij!Mini Poeper schreef:Potverdorie wat mis ik mijn sublieme kart...![]()
Ik kan al dagen niet meer poepen...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Al eerder heb ik de Dacia aangehaald, maar daar zit geen één mooie lijn in. Is de Kia Cee'd misschien een alternatief...
Weet alleen niet hoe men thuis gaat reageren als ik iets anders bestel dan van Duitse makelij...
Wellicht...MaVaEe schreef:Nou snel weer een MINI kopen dan!
Al eerder heb ik de Dacia aangehaald, maar daar zit geen één mooie lijn in. Is de Kia Cee'd misschien een alternatief...

Weet alleen niet hoe men thuis gaat reageren als ik iets anders bestel dan van Duitse makelij...
In die context is een GP ideaal voor mij!henkietenk schreef:Eindelijk een paar kilo erbij!Mini Poeper schreef:Potverdorie wat mis ik mijn sublieme kart...![]()
Ik kan al dagen niet meer poepen...

Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 29 dec 2009, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kerel... van een MINI naar een Dacia? Ehm... dacht dat jij van rijden hield? Doe dan de Kia!
Ben wel nieuwsgierig naar wat het gaat worden? Heb je er al in gereden? Zijn er niet nog meer 'concurrenten'?
Heb nog wel een goed alternatief:
Een Shuanghuan CEO

Nog géén 25000 euro voor een nieuwe... X5-look

Heb nog wel een goed alternatief:
Een Shuanghuan CEO

Nog géén 25000 euro voor een nieuwe... X5-look

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Misschien is bovenstaand wel een alternatief, maar is niet sportief...
Daarbij is het volgende waarschijnlijk probleem; ik quote mezelf even:
Daarbij is het volgende waarschijnlijk probleem; ik quote mezelf even:
Oplossing: debadgen en BMW logo's plakken..!?Mini Poeper schreef:Al eerder heb ik de Dacia aangehaald, maar daar zit geen één mooie lijn in. Is de Kia Cee'd misschien een alternatief...Weet alleen niet hoe men thuis gaat reageren als ik iets anders bestel dan van Duitse makelij...

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Overigens vind ik die CEO er nog heel sportief uit zien met die 2 uitlaten, zoals Coen al zei.
Ja en met die Kia zal je ook geen recordrondes gaan rijden op de RingMaVaEe schreef:Ja maar een Dacia is toch ook niet echt sportief?

Onze sponsors