@jp:ja er word dan een stuk plastic tussen "gelast"en dat gebeurd ook met de mistlampen en dagrijlichten.
@speedy:ik weet het man maar ik wilde eerst dat hart spuiten natuurlijk dus had ik de wielen mee naar huis genomen.maar heb toch besloten ze zo te laten omdat ik ze zo echt dik vind.dus toen ging ik pas banden bestellen.ik kan nu me banden pas zaterdag ophalen.maar het liefst wacht ik tot me schroefset binnen is en dan gooi ik alles gelijk eronder.
@speedy:ik vind het op zich wel vet,maar als je je hart spuit oogt ie kleiner.en ik wil ze er echt uit laten springen
@peter:thx ik ook maar ik heb geduld.
@thomas thx m8
@danny:komt goed beetje experimenteren
volgende stadium banden erom.na lang zoeken en kijken ben ik toch voor de falken 912 205/40/17gegaan.
vanmorgen bij me bandenboer opgehaald.ik sprong nog net geen gat in de lucht.echt f**k(sorry )DIK!!!!
ik ben echt zo happy met het resultaat!ik weet dat ik op moet schieten met erop zetten,maar ik vind het juist leuk om er zo mee bezig te zijn en zo leer je ook wat over maten van velgen en banden volgende wielenproject zal waarschijnlijk sneller gaan want ik weet zo een beetje alles van elk merk hoe de banden zijn en staan in de maten 16/17
het witte op de banden komt van het vet dat poets ik er nog af.
en aangezien this threat worthless is whitout pics :