Ik wel maar Marss mag het zelf vertellen......Mac Mini schreef:ZOOOOO!!!! weten we al wat meer?
Ragg
marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
So, mijn dagje Beek was erg vroeg. Ik ben zeg maar voor de file uitgereden, dus stond om 08:15 bij ze voor de deur. Nobody there offcourse
. Dus maar ff gaan slapen, want dat had ik wel nodig. Rond 09:00 wakker geworden en ineens was iedereen er al
.
Paul is meteen aan de slag gegaan. De oude software teruggeplaatst en opnieuw op de rollerbank. Er kwamen zo wat precies dezelfde waarders uit als bij de rollerbankdag.
Daarna de software aangepast en er was een minimale kw en Nm winst. Paul heeft zijn best nog gedaan door het ontstekingsmoment wat aan te passen, maar dat heeft allemaal niet mogen helpen.
De nieuwe software heeft 2 Kw opgeleverd en een mooie Nm boog(zonder kuilen). Om eerlijk te zijn een behoorlijke teleurstelling. Klaarblijkelijk kun je dus niet zeggen software standaard omzetten naar "chiptuning, geeft altijd ongeveer dezelfde waarde winst. Niet dus!!
In de teleurstelling maar meteen naar de mogelijkheden gevraagd om een 15 pulley te plaatsen, maar door drukte kon dat niet (kunnen zij niet aan doen, maar
). Dit betekent dus dat ik nog een keer terug moet, mocht ik toch een pulley laten plaatsen.
Ik twijfel daar enorm aan. Wat voor winst geeft me dat? Weegt het op tegen de kosten? Heb ik het nodig (nee), is het leuk (ja)?
Het heeft allemaal niet mogen helpen, maar Beek heeft er echt tijd ingestoken en uiteindelijk als service afgeschreven. Dat verdient een super dikke pluim!!!! Paul en Klaas super bedankt.
Daarna mijn winterbanden met spacers gemonteerd bij Beek. Op dat moment kwam Che ook binnen en die heeft in de tijd dat ik mijn banden heb gewisseld ff mijn nieuwe engine damper gemonteerd (Che, super bedankt daarvoor
) De spacers waren zag er cool uit, maar wat blijkt, die hufters hebben vier bouten te weinig meegegeven. Dus ik heb bij Klaas nog om bouten mogen vragen, maar dat was nog problem. Uiteindelijk was ik rond 12:15 ofzo weer op weg naar Breda.
De spacers waren geen succes, liepen ontzettend aan. Die heb ik er bij thuiskomst meteen weer afgegooid (aangezien die morgen vol gepleurt wordt met wintersportspullen, dus nog meer gewicht achterin). Het zag er wel super uit, maar ik hou geen binnenkast over
. Na de vakantie maar weer eens kijken.
Dat was mijn dagje. Ben KAPOT!!
marss


Paul is meteen aan de slag gegaan. De oude software teruggeplaatst en opnieuw op de rollerbank. Er kwamen zo wat precies dezelfde waarders uit als bij de rollerbankdag.
Daarna de software aangepast en er was een minimale kw en Nm winst. Paul heeft zijn best nog gedaan door het ontstekingsmoment wat aan te passen, maar dat heeft allemaal niet mogen helpen.
De nieuwe software heeft 2 Kw opgeleverd en een mooie Nm boog(zonder kuilen). Om eerlijk te zijn een behoorlijke teleurstelling. Klaarblijkelijk kun je dus niet zeggen software standaard omzetten naar "chiptuning, geeft altijd ongeveer dezelfde waarde winst. Niet dus!!
In de teleurstelling maar meteen naar de mogelijkheden gevraagd om een 15 pulley te plaatsen, maar door drukte kon dat niet (kunnen zij niet aan doen, maar

Ik twijfel daar enorm aan. Wat voor winst geeft me dat? Weegt het op tegen de kosten? Heb ik het nodig (nee), is het leuk (ja)?
Het heeft allemaal niet mogen helpen, maar Beek heeft er echt tijd ingestoken en uiteindelijk als service afgeschreven. Dat verdient een super dikke pluim!!!! Paul en Klaas super bedankt.
Daarna mijn winterbanden met spacers gemonteerd bij Beek. Op dat moment kwam Che ook binnen en die heeft in de tijd dat ik mijn banden heb gewisseld ff mijn nieuwe engine damper gemonteerd (Che, super bedankt daarvoor

De spacers waren geen succes, liepen ontzettend aan. Die heb ik er bij thuiskomst meteen weer afgegooid (aangezien die morgen vol gepleurt wordt met wintersportspullen, dus nog meer gewicht achterin). Het zag er wel super uit, maar ik hou geen binnenkast over

Dat was mijn dagje. Ben KAPOT!!
marss
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heey marcel, jammer om te lezen dat het resultaat niet is zoals je gehoopt had. Je moet je idd afvragen of die kosten die je nog wilt maken nog wel nodig zijn en of het ook effectief iets oplevert.
Het is en blijft een stoer karretje! Alvast veel plezier op vakantie

Het is en blijft een stoer karretje! Alvast veel plezier op vakantie


- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ships de S Spokes en toekomstige R112 zijn ook ET 48 dus ik denk dat ik de spacers maar cancel.
marss schreef:@ Kwiebje; dat is dus idd de afweging, maar ik heb de tijd! Ennuh, thnx!! Ik zal aan jullie denken
![]()
@ Che : R84 X-lite ET48 17.6lb (dat zijn mijn wintervelgjes), R95 spider-spoke ET52 23.5lb (mijn zomervelgjes)
ships de S Spokes en toekomstige R112 zijn ook ET 48 dus ik denk dat ik de spacers maar cancel.
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
marss
Hey Jurgen, ik heb ook niets hoeven te betalen, allemaal als service afgeschreven. Ik heb nog aangeboden iets te betalen, zij hebben er nl. ook hun uren in zitten, maar hoefde niet. Echt top van Beek!!Jurgen schreef:Heb je dan niet gezegd dat ze de standaard software er terug mochten opzetten... Want 325 euro betalen voor geen winst is ook niet dat he...
marss
Onze sponsors