Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Berthil, ik wil ook graag jouw footage rauw ontvangen als dat kan?
Ik wil graag wat leuks in elkaar zetten dus alle footage nodig.
thanks
iDD
Ik wil graag wat leuks in elkaar zetten dus alle footage nodig.
thanks
iDD
- MiniMartijn
- Leerling Mini lid
Bericht
Hey berthil
Mooie spoiler zeg super op die mini van jou
Wil hem met de Kika rit wel eens in het echt zien
Mooie spoiler zeg super op die mini van jou
Wil hem met de Kika rit wel eens in het echt zien
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Ziet er echt gaaf uit Berthil, die achterspoiler. Zit nog steeds te wachten tot de mijne binnen is.
Als Maaij die tassen naar mij opstuurt, dan breng ik er een naar Ida en zal zorgen dat je dan ook je ventieldopjes krijgt die ik hier nog steeds heb liggen

Als Maaij die tassen naar mij opstuurt, dan breng ik er een naar Ida en zal zorgen dat je dan ook je ventieldopjes krijgt die ik hier nog steeds heb liggen

R56 Still fun but easier to live with
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag de steverige en dikkere compressor-rubbers van GTT gemonteerd. Er was namelijk als gevolg van de Duitse autobahn rit olie onder één van de rubbers doorgekomen. Het is normaal dat er een beetje olie in de comprimeerde lucht zit maar niet normaal dat het onder een afdichtingsrubbers doorkomt. Dat betekent dat er dus ook compressordruk verloren is gegaan.
Eens kijken of het met deze beter gaat, ze zitten er wel veel strakker op en zijn dikker, maar zijn ook weer helemaal vlak.

Eens kijken of het met deze beter gaat, ze zitten er wel veel strakker op en zijn dikker, maar zijn ook weer helemaal vlak.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik moet nog proberen of ik nu ook meer druk heb, maar het voelt wel weer beter aan. Eigenlijk net zoals toen ik meteen de nieuwe compressor er op had zitten. Ik dacht al dat het daarna ietsje minder was geworden maar zag het niet direct terug op de drukmeter.
Hij loopt nou ook mooier stationair, de motor trilt minder.
Hij loopt nou ook mooier stationair, de motor trilt minder.
Onze sponsors