Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
hierdoor krijg je dus een top auto! oog voor detail! super berthil! zou graag een keer mee rijden ben beniewd!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
snap niet waar die 330 euro vandaan komt.... wel serieus geld zeg maar..
dak??? achterklep bedoel je.... maarre.... dat is echt 5min werk... dus... :SSmini schreef:Mooie spoiler! maar hoe zetten ze die nou vast?!
330,- is een hoop geld.... moet de bekleding van het dak soms helmaal weg?!
snap niet waar die 330 euro vandaan komt.... wel serieus geld zeg maar..
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De spoiler is alleen gelijmd. Kennelijk is het er afhalen van de oude spoiler het meeste werk. Maar waarom het nou 330 euro moest kosten werd me niet duidelijk. Ik ga nog eens verhuizen naar Tilburg, maar Renova Tilburg wordt niet mijn favoriete dealer als men dit soort geintjes uithaalt 

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
precies ! afhalen is best een werkje.... maar had je ook zelf kunnen doen... .. maar desalwelteplus... dikke spoiler!
Berthil schreef:De spoiler is alleen gelijmd. Kennelijk is het er afhalen van de oude spoiler het meeste werk. Maar waarom het nou 330 euro moest kosten werd me niet duidelijk. Ik ga nog eens verhuizen naar Tilburg, maar Renova Tilburg wordt niet mijn favoriete dealer als men dit soort geintjes uithaalt
precies ! afhalen is best een werkje.... maar had je ook zelf kunnen doen... .. maar desalwelteplus... dikke spoiler!

- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eraf halen??? Dadelijk herkennen we je niet meer!! Of komt er iets anders op?Berthil schreef:Klopt
Maar ik wacht even tot na KiKa. Ik ga namelijk de rondjes er denk ik afhalen, maar iets bij KiKa heeft betrekking op mijn rondjes en ik hoop op een mooi fotomoment tijdens KiKa voor een topfoto voor boven mijn bed
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
HEEL goed gezien Berthil!!Berthil schreef:Klopt
Maar ik wacht even tot na KiKa. Ik ga namelijk de rondjes er denk ik afhalen, maar iets bij KiKa heeft betrekking op mijn rondjes en ik hoop op een mooi fotomoment tijdens KiKa voor een topfoto voor boven mijn bed
iDD
Onze sponsors