@ sven; van de voorbeeldfoto heb ik ook de constuctiefoto's achterhaald en dat biedt wel mogelijkheden. Bij mij hangt mijn kentekenplaat al een stuk voor die grill, dus naar mijn idee moeten de lampen echt helemaal onderin zitten. De lampen mogen niet te groot zijn, anders hou je helemaal geen koeling meer over. Maar de lampen mogen ook niet te diep zijn (max 3 á 4 cm), anders kunnen ze gewoon niet tussen de grill en radiator. Mocht ik ooit geschikte lampen tegenkomen .... wie weet (ik vind het gewoon wel een gaaf idee, strobo's met blauwe lampen)
hey marss, laat die angel eyes eens branden man zodat we het eens goed kunnen zien
is alvast een coole mod en hoop dat die strobo's achter de grill er ook nog ingaan.
smetje schreef:hey marss, laat die angel eyes eens branden man zodat we het eens goed kunnen zien
Op verzoek van smetje
Vandaag naar Ché gereden om de achter-strut op te halen. Ding ziet er super goed uit!! Echt respect dat Ché die dingen gemaakt krijgt, !! Ché BEDANKT!!!!!
Ya baby, die strut is echt WOW, maar alle eer gaat daarvoor naar Ché.
Op de weg terug rustig aan gereden, alleen bij Eindhoven in de bochten wat gas gegeven. Kan zijn dat het tussen mijn oren zit, maar hij stuurt strakker!!! ME HAPPY!!