0-1

Sid,Sid schreef:bedoelde ook kwa prestaties als je ze naast elkaar zet
sorry annet en kees, plagen mag
Dat ligt aan Sid zijn kwaliteiten en niet aan de auto..BMW X3 schreef:Sid,Sid schreef:bedoelde ook kwa prestaties als je ze naast elkaar zet
sorry annet en kees, plagen mag
Was het maar plagen. Nee, het is gewoon waar.![]()
Jij was gewoon sneller.![]()
Maar niet op de slalom![]()
Annet
Hey Kees!BMW X3 schreef:Patrick,
Afgelopen weekend Hein gesproken in Dusseldorf met de R55. (deze diesel heeft ook een Ziptuning)
zie in dit topic.
http://www.mixedminiclub.nl/forum/viewt ... &start=165
2e post met de volgende tekst
Inmiddels zit de nieuwste bmw software er op icm een nieuwe tuning, vermogen nu 143pk en 310nm bij 1700 toeren, in sportstand 330nm. de D rijdt nu nog zuiniger en is een stuk feller.
en deze waardes zijn van een testbankwaar hij met de clubman opgestaan heeft om het te controleren.
misschien heb je hier wat aan (en dit topic is ook wel leuk als je een R55 rijdt of wilt rijden leuke mods...) . (bv. Coen
)
Kees
gp --> clubman --> gp... I rest my caseHans schreef: Dat ligt aan Sid zijn kwaliteiten en niet aan de auto..![]()
Sorry Sid, plagen mag!
op die velgen heb ik ook gebodenGregBem schreef:Hey Kees!BMW X3 schreef:Patrick,
Afgelopen weekend Hein gesproken in Dusseldorf met de R55. (deze diesel heeft ook een Ziptuning)
zie in dit topic.
Inmiddels zit de nieuwste bmw software er op icm een nieuwe tuning, vermogen nu 143pk en 310nm bij 1700 toeren, in sportstand 330nm. de D rijdt nu nog zuiniger en is een stuk feller.
en deze waardes zijn van een testbankwaar hij met de clubman opgestaan heeft om het te controleren.
misschien heb je hier wat aan (en dit topic is ook wel leuk als je een R55 rijdt of wilt rijden leuke mods...) . (bv. Coen
)
Kees
Tis Greg en niet Patrick maar dat is je bij deze vergeven
Heb ook al met Hein gepraat en hij is er heel tevreden van en rijdt er al van begin dit jaar mee!
Ik ben wel jaloers op zijn nieuwe VELGEN trouwens...
Zou wel mooi zijn met een PW randje...
Welke velgen zijn dat Coen? Tenzo-R Type M 18x8?coendek schreef:op die velgen heb ik ook gebodenGregBem schreef:Hey Kees!BMW X3 schreef:Patrick,
zie in dit topic.
)
Kees
Tis Greg en niet Patrick maar dat is je bij deze vergeven
Heb ook al met Hein gepraat en hij is er heel tevreden van en rijdt er al van begin dit jaar mee!
Ik ben wel jaloers op zijn nieuwe VELGEN trouwens...
Zou wel mooi zijn met een PW randje...
Onze sponsors