Dat moet je dan ook met Final Cut doen ofzo, Windows Movie maker *tss*
Je hebt hem toch wel uit de VS he? Want in NL zijn die dingen echt belachelijk duur! (Op Amazon heb je de GoPro voor auto-gebruik al voor iets van $210, zegmaar <€180 )
X-treme Mini
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
uhm nee heb hem uit duitsland voor 210,-
dus ongeveer dezelfde prijs na import dan
dus ongeveer dezelfde prijs na import dan
"Burning tires into adrenaline!"
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh beter, ik zie hem aangeboden worden voor >€250 namelijk en dat is toch wel wat te gortig 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
ja idd en had het een beetje in de gaten gehouden op ebay met biedingen en had mazzel.
Maar geinig dingetje, wil hem eigenlijk op een schermpje aansluiten dat je ook in de auto kan zien wat ie aan het filmen is. als ik het goed begrepen heb kon dat toch?
Maar geinig dingetje, wil hem eigenlijk op een schermpje aansluiten dat je ook in de auto kan zien wat ie aan het filmen is. als ik het goed begrepen heb kon dat toch?
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daarvoor moet je dan weer niet bij mij zijn, want ik heb er geen helaas.
Zou wel tof zijn, maar we hebben iets andere prioriteiten op het moment. (Winterbanden, nieuw huis, gewoon zo standaard dingetjes
)
Zou wel tof zijn, maar we hebben iets andere prioriteiten op het moment. (Winterbanden, nieuw huis, gewoon zo standaard dingetjes

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi:
Als je er een 5bak achter hebt zitten dan is het de normale cooper bak met de achteruit rechts naar achteren.
Normaliter schakelen ze wel prima maar de lagers zijn niet al te best.
Wat ie aan kan weet ik niet maar na ca 20+ revisies weet ik wel dat ie een keer stuk gaat.
Het is meestal een ratelend geluid dat je hoort, en meestal bij gas los laten in bv 2e of 3e versnelling.
Als het heel erg is hoor je het constant.
Zoals ik het nu zie/hoor heb je de cooper 5bak en dus ook cooper koppelingsset en vliegwiel.
Dat van de S pas nl niet icm de 5bak.
Ik zou zeggen gewoon mee doorrijden tot ie de geest geeft en dan of reviseren(goedkoopste en minste werk)
of er een orig S-6bak er achter gooien incl orig 2 massa vliegwiel(duur) en koppelingsset en ik denk ook
de aandrijfassen maar ik weet niet zeker of die ook dikker/anders zijn.
Mocht je hierover later vragen hebben mag je altijd pm/pb sturen of bellen.
Gr Roy
Als je er een 5bak achter hebt zitten dan is het de normale cooper bak met de achteruit rechts naar achteren.
Normaliter schakelen ze wel prima maar de lagers zijn niet al te best.
Wat ie aan kan weet ik niet maar na ca 20+ revisies weet ik wel dat ie een keer stuk gaat.
Het is meestal een ratelend geluid dat je hoort, en meestal bij gas los laten in bv 2e of 3e versnelling.
Als het heel erg is hoor je het constant.
Zoals ik het nu zie/hoor heb je de cooper 5bak en dus ook cooper koppelingsset en vliegwiel.
Dat van de S pas nl niet icm de 5bak.
Ik zou zeggen gewoon mee doorrijden tot ie de geest geeft en dan of reviseren(goedkoopste en minste werk)
of er een orig S-6bak er achter gooien incl orig 2 massa vliegwiel(duur) en koppelingsset en ik denk ook
de aandrijfassen maar ik weet niet zeker of die ook dikker/anders zijn.
Mocht je hierover later vragen hebben mag je altijd pm/pb sturen of bellen.
Gr Roy
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
@spenki:
Thanks ik zal hem dan maar oprijden inderdaad en dan eens kijken naar een dogbox gearing en ander vliegwiel en koppeling.
filmpje is eindelijk gelukt om te uploaden naar youtube
EDIT: verwijderd en een nieuwe aan het uploaden ivm audio track
Thanks ik zal hem dan maar oprijden inderdaad en dan eens kijken naar een dogbox gearing en ander vliegwiel en koppeling.
filmpje is eindelijk gelukt om te uploaden naar youtube
EDIT: verwijderd en een nieuwe aan het uploaden ivm audio track
Laatst gewijzigd door X-treme Mini op 09 okt 2011, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
uhm bij mij hier heeft het wel gelijd als ik het afspeel via de websiteWimS schreef:Filmpje is coolmaar geen geluid ???
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op youtube geeft de video deze melding:
MEDEDELING: Deze video bevat een audiotrack waarvoor niet door alle houders van auteursrecht toestemming is gegeven. Het geluid is uitgeschakeld
Leuk filmpje!WimS schreef:Gaar hier echt niet hoorX-treme Mini schreef:uhm bij mij hier heeft het wel gelijd als ik het afspeel via de websiteWimS schreef:Filmpje is coolmaar geen geluid ???
Op youtube geeft de video deze melding:
MEDEDELING: Deze video bevat een audiotrack waarvoor niet door alle houders van auteursrecht toestemming is gegeven. Het geluid is uitgeschakeld
Laatst gewijzigd door Ralph-cooper op 09 okt 2011, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
hmm net even getest met de iphone maar ook daarop heb ik geluid....
vreemd dan weer
vreemd dan weer
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
alleen de eerste paar seconden is er audio bij mijX-treme Mini schreef:hmm net even getest met de iphone maar ook daarop heb ik geluid....
vreemd dan weer
Onze sponsors