jbcola; nop geen verstralers, maar die liggen al wel klaar
mso; ja, weet ik, het is een Laser uitlaat speciaal voor de MINI. Zou eigenlijk wat hoger mogen van mij. Wellicht van de zomer even aanpssen.
The Green One (wel een opvolger, maar geen MINI) Pag. 49
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Dat zijn duidelijk checkered flag ventieldopjes !!! 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Een wit derde remlicht.
Gr, Marcel
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
MINI brandblusser in chroom
Gr, Marcel
-
Ri
Bericht
Zo, afgelopen zaterdag weer een aantal MODS gemonteerd.
Ik begin maar met hetgeen er in het pakje zat, wat niemand heeft geraden.
Volgens mij is het ook nog een vrij exclusieve mod binnen de club, en we zijn erg blij met het resultaat.

Ook de pedalenset en de chromen ringenset gemonteerd.

De hele dag tcoh wel zo'n beetje bezig geweest met de Driving Lights (tussendoor de andere zaken ook gemonteerd).
We hebben ze dan ook op de originele manier aangesloten, en 9 februari worden ze tijdens de APK en grote beurt op de computer aangesloten en ingeleerd.

Als laatste ook nog de parrot carkit gemonteerd. Meer werk gehad met het wegwerken van de kabels dan het aansluiten van de carkit zelf. Wat is dat kinderlijk eenvoudig met die ISO-stekkers op de PIONEER radio. En, niet onbelangrijk. Het werkt perfect. Het bedieningskastje is mooi weggewerkt. Ik zou zeggen check onderstaande foto.

Voorlopig weer even tevreden met de aangebrachte MODS

Ik begin maar met hetgeen er in het pakje zat, wat niemand heeft geraden.
Volgens mij is het ook nog een vrij exclusieve mod binnen de club, en we zijn erg blij met het resultaat.

Ook de pedalenset en de chromen ringenset gemonteerd.

De hele dag tcoh wel zo'n beetje bezig geweest met de Driving Lights (tussendoor de andere zaken ook gemonteerd).
We hebben ze dan ook op de originele manier aangesloten, en 9 februari worden ze tijdens de APK en grote beurt op de computer aangesloten en ingeleerd.

Als laatste ook nog de parrot carkit gemonteerd. Meer werk gehad met het wegwerken van de kabels dan het aansluiten van de carkit zelf. Wat is dat kinderlijk eenvoudig met die ISO-stekkers op de PIONEER radio. En, niet onbelangrijk. Het werkt perfect. Het bedieningskastje is mooi weggewerkt. Ik zou zeggen check onderstaande foto.

Voorlopig weer even tevreden met de aangebrachte MODS