Als ik de doekoes had zou ik R53 naast kopen, alleen voor dat gejankt, heerlijk...
Toch wel jammer dat de turboversie dat niet heeft...Blow Off maakt een beetje goed, maar dit is lekkerrrr

wel rekening mee houden dat ik permanent zonder achterbank rondrijddenizg schreef:Verdomme, je hebt me ook overtuigd dit op mijn lijstje te zetten!![]()
Zucht... weer een mod van 300+ er bij.......
denizg schreef:Ik zou graag even van MINI verwisselen om aan te voelen hoe t is!
De route is gemaakt door ons Miniacs bestuurquattro gmbh schreef:Mooi filmpje, wat een gepruttel zeg! Toevallig iets van een google maps route oid van de gereden route? Ik herken sommige stukjes wel.
Topic weer eens doorgelezen, echt een dikke complete MINI
dangixxer schreef:denizg schreef:Ik zou graag even van MINI verwisselen om aan te voelen hoe t is!
H-sport (want M7 verdeelt gewoon de deze) is in zwarte uitvoering. En zoals je al wel hier of daar eens zal gelezen hebben is in België zowat alles verboden als het op aanpassingen van auto's aankomt. Deze is dus minder opvallend dan een fel rode hedenizg schreef:dangixxer schreef:denizg schreef:Ik zou graag even van MINI verwisselen om aan te voelen hoe t is!
Zoek even op NAM en MINI2 naar bevindingen over sway-bars
IEDEREEN zal bevestigen dat het de moeite waard is
Dus maak ineens een afspraak om er eentje te laten plaatsen
(mijne staat trouwens op dit moment nog maar op de middenste stand.....)
Duidelijk! Nog een speciale reden dat je voor M7 hebt gekozen en niet Alta of de andere merken?
Onze sponsors