M&N's Dooper For Sale!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Oei das minder!
Wij hebben hier ook al een paar Pepper White schuivertjes binnengekregen de laatste dagen
deze kleur brengt precies geen geluk in de sneeuw lol... Hopelijk is ze snel genezen 
Wij hebben hier ook al een paar Pepper White schuivertjes binnengekregen de laatste dagen

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Kroon
- 4 op een rij!
Bericht
en ikke vanmorgen nog wel met gas en handrem door de bochten glijden (natuurlijk niet aan zo'n resultaat gedacht :S)
beter ook maar wat uitkijken op die brede slofjes..
succes met afhandelen en niet teveel naar kijken, wordt jehelemaal kriebelig van, trust me i know..
beter ook maar wat uitkijken op die brede slofjes..
succes met afhandelen en niet teveel naar kijken, wordt jehelemaal kriebelig van, trust me i know..
Zeemax'd, stainless 4-exit exhaust, JCW seats, 18"-8J Braid Rims
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Oeps
Komt vast wel weer snel voor elkaar. 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- NicoJ
- Mod virus alert!
Bericht
Jah man, dat is echt klote..
Ik kreeg vanmorgen nog telefoon van een maat van me die vroeg of ik een axcident had gedaan, want hij zag net dezelfde op een takelwagen staan, met vooraan schade..
en ik lig mij hier wat te vermaken met mijn mini, en dan zie je dit, echt om kiekevel van te krijgen
Ik kreeg vanmorgen nog telefoon van een maat van me die vroeg of ik een axcident had gedaan, want hij zag net dezelfde op een takelwagen staan, met vooraan schade..
en ik lig mij hier wat te vermaken met mijn mini, en dan zie je dit, echt om kiekevel van te krijgen

Onze sponsors