marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Bas; thnx
@ Danny; kan met met dit weer en deze winterbandjes sowieso de korte bochtjes niet te hard nemen, redelijke onderstuur
. De lange bochten lijken nu wel strakker te gaan, voorheen had ik het gevoel van een klein beetje overstuur. Met de zomerbandjes wordt het echt een feestje, I hope
!!
@ Rini; thnx! Sorry mate, maar dat achterbankje ligt hier prima. Gaat ook zeker niet de deur uit!!
marss
@ Danny; kan met met dit weer en deze winterbandjes sowieso de korte bochtjes niet te hard nemen, redelijke onderstuur

@ Rini; thnx! Sorry mate, maar dat achterbankje ligt hier prima. Gaat ook zeker niet de deur uit!!
marss
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Is het nou trouwens de bedoeling dat je hem aantrekt, of dat je hem naar buiten duwt?
heel vet! Jij hoort me deze week nog
iDD

iDD
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wil je er toch aan gaan draaien doe dat dan handmatig want als je met een 22-er sleutel gaat draaien dan barst je Mini uit elkaar ...
Elke strut past vanwege de dikte vh materiaal precies tov de platsic bekleding vd zijkanten. Ik stel dus elke strut in mijn eigen Mini precies af zodat je hem probleemloos kunt monteren en dat is voor de stabiliteit al genoeg.iDarkDesign schreef:Is het nou trouwens de bedoeling dat je hem aantrekt, of dat je hem naar buiten duwt?
iDD
Wil je er toch aan gaan draaien doe dat dan handmatig want als je met een 22-er sleutel gaat draaien dan barst je Mini uit elkaar ...

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Maar dat beantwoord de vraag nog niet! haha. Ik begrijp ook wel dat je hem lekker moet laten zitten zoals jij hem levert. Maar is het nou de bedoeling dat hij de zooi bij elkaar houd of juist uit elkaar duwt?
iDD
iDD
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen van beide. Het is de bedoeling dat het voor extra stabiliteit zorgt en minder 'plooien' van de koets.iDarkDesign schreef:Maar dat beantwoord de vraag nog niet! haha. Ik begrijp ook wel dat je hem lekker moet laten zitten zoals jij hem levert. Maar is het nou de bedoeling dat hij de zooi bij elkaar houd of juist uit elkaar duwt?
iDD
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
I rest my case !!GeoBem007 schreef:Geen van beide. Het is de bedoeling dat het voor extra stabiliteit zorgt en minder 'plooien' van de koets.iDarkDesign schreef:Maar dat beantwoord de vraag nog niet! haha. Ik begrijp ook wel dat je hem lekker moet laten zitten zoals jij hem levert. Maar is het nou de bedoeling dat hij de zooi bij elkaar houd of juist uit elkaar duwt?
iDD
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ BlonT; ik zoek nog zo'n kip zoals Hans in zijn GP had
Angel-eyes komt goed
@ Inim; thnx
@ iDD; we spreken elkaar binnenkort, PM me ff je telefoon. Mocht ik deze week of volgende week richting A'dam komen, dan kan ik ff bellen. Desnoods gooi ik 'um ff af bij vrienden in A'dam.
@ jbcola; ben erg benieuwd hoe het rijdt met de zomerbanden
@ rem.; begin jij nu ook al!!!!
, hahaha, ik heb mijn MINI ook een keer niet opgeruimd, krijg ik dit gezeik!!!
marss

Angel-eyes komt goed

@ Inim; thnx
@ iDD; we spreken elkaar binnenkort, PM me ff je telefoon. Mocht ik deze week of volgende week richting A'dam komen, dan kan ik ff bellen. Desnoods gooi ik 'um ff af bij vrienden in A'dam.
@ jbcola; ben erg benieuwd hoe het rijdt met de zomerbanden

@ rem.; begin jij nu ook al!!!!

marss
Onze sponsors