speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2013, 09:45

speedy schreef:dit is een les voor volgende keer :| velgen herstellen bij een velgen toko en velgen spuiten bij een schadebedrijf/spuiter.
???
Waar heb je ze nu heen gebracht dan? Naar de groenteboer? :lachuh
Hopelijk heb je snel resultaat.

Ik ga de mijne nu naar de velgenexpert.nl in amsterdam brengen.
De offerte was 250 euro voor stoeprand schadeherstel & hoogglans zwart spuiten. :shock:
Ben zeer benieuwd wat dat gaat opleveren.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

26 jan 2013, 09:50

heel goedkoop ja :shock: zonder primer en schuren ofzo :mrgreen:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

26 jan 2013, 09:54

P5ycH0 schreef:
speedy schreef:dit is een les voor volgende keer :| velgen herstellen bij een velgen toko en velgen spuiten bij een schadebedrijf/spuiter.
???

De offerte was 250 euro voor stoeprand schadeherstel & hoogglans zwart spuiten. :shock:
ik moet de eerste velgen toko nog tegenkomen die goed spuitwerk kan leveren :roll:
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2013, 09:55

Ik hou je op de hoogte !!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

26 jan 2013, 09:56

top!!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2013, 10:26

speedy schreef:
P5ycH0 schreef:
???

ik moet de eerste velgen toko nog tegenkomen die goed spuitwerk kan leveren :roll:
Ik had dit adres ook aan hem doorgegeven een goede vriend van mij had daar zijn X6 velgen naar toe gebracht die moest 450 euro betalen maar die waren een stuk groter en waren ook aardig onder de krassen. Zijn werkelijk als nieuw geworden helemaal top gedaan
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2013, 11:32

Net diverse voorbeelden gezien van zijn spuit-werk. Ik ben onder de indruk !! Heb black chrome velgen gezien waar je je vingers bij aflikt.

Heb net zelf wel gekozen voor powdercoaten. Ook daar heb ik erg mooie voorbeelden van gezien. Hij gaat daar 350 euri's voor rekenen...
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2013, 11:37

:icon_top: Zijn in goede handen goed bezig ook dit zal vast mooi worden
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2013, 14:48

Snap niet dat de meeste (nog) zo moeilijk doen hier over velgen reparatie/restauratie of onderstaande moet natuurlijk niet bekend zijn..... :o

Als je velgen wilt/moet laten richten, et waardes aanpassen, stoeprand schade of andere soorten van schade en evt laswerk wil laten doen met of zonder poedercoaten in alle RAL kleuren, gewoon naar Rene van Wheelcare gaan. Weet waar het over gaat en verkoopt nooit onzin, tegen prima prijzen.

Als je voor natlak gaat en/of speciale wensen hebt (zonder richtwerk) qua spuitwerk, naar Marc van Dreamworks Cartuning in Baarlo gaan. Zelden zo'n vakman gezien. Krijgt alle kleuren perfect en geldt overigens ook voor bodywork, uitlaten (op maat) maken en wielkasten rollen ivm aanlopen velgen/banden.

Vanmorgen nog geweest en is bezig met een Golf 1 als showauto, bizar zo mooi. Check zijn site maar eens, zegt genoeg.

Het is wel beide in het Zuiden van het land dus voor sommigen niet naast de deur, maar de rit zeker waard!

Doe er je voordeel mee....

:icon_top:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2013, 15:20

Er zijn er nog meer in NL die goed werk leveren, denk dat het wat kort door de bocht is als je zegt dat zij de enige zijn. Zelf heb ik qua poedercoaten hele goede ervaringen bij een heel klein bedrijfje in Mijdrecht. Geen idee waarom ik dan helemaal naar het zuiden van het land zou moeten rijden.

MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2013, 16:33

Nee sorry, dan breng ik het even verkeerd. Mijn fout.

Gaat mij erom dat er al regelmatig over (en dan zeker Wheelcare) zeer positief (heb nog nooit echt iets negatiefs gelezen eigenlijk) gesproken is op diverse sites (niet alleen hier) en dat dan velen nog steeds bij andere bedrijven gaan shoppen (lees spullen brengen) zonder zeker te weten dat het goed werk is.

Persoonlijk ben ik van mening dat als het goed is ergens ik/je niet gaat veranderen met de kans dat het minder of zelfs slecht is/wordt.

Zijn velen die menen verstand te hebben van spuiten bv. Ik ben al plm 20 jaar klant bij dezelfde autospuiter. Altijd goed werk, hoef je eigenlijk niet te checken. Niet de goedkoopste wel de beste die ik ken. Soms hoor je prijzen vallen waarvan ik gelijk denk dat het niet veel kan zijn. Maar goed, is ook maar wat je gewend bent en ervan verwacht natuurlijk. Sommige hebben de lat hoog liggen en ik denk dat Speedy ook zo is, net als ik. Dan is het extra balen als dingen fout lopen!

Maar goed, ik hoop dat de wielen mooi zijn geworden ondanks de tegenspoed.

:D

ps. en hetgeen over Dreamworks is/was gewoon een tip. Ook iemand bij wie het beste bijna nog niet goed genoeg is zeg maar. Dan kan het ook nooit tegenvallen....
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

26 jan 2013, 21:54

Toen ik maandag je velgen zag liggen vond ik ze er iig netjes uit zien. :D
Mijn TBL velgen zijn erg mooi geworden. 8) (liggen nu ff op de GP, een bijzonder gezicht)
Maar ik deel de mening dat restaureren en spuiten 2 verschillende "ambachten" zijn.

Ben benieuwd naar her resultaat!
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

26 jan 2013, 22:06

van 2 meter afstand waren ze prachtig :mrgreen:
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

26 jan 2013, 22:29

mushrop schreef:Er zijn er nog meer in NL die goed werk leveren, denk dat het wat kort door de bocht is als je zegt dat zij de enige zijn. Zelf heb ik qua poedercoaten hele goede ervaringen bij een heel klein bedrijfje in Mijdrecht. Geen idee waarom ik dan helemaal naar het zuiden van het land zou moeten rijden.

mooi dorp he :mrgreen:

je bedoeld renoblast?
levert indd errug goed werk ja!
Gr Werner

Terug naar “Show your ride”