Gasten die vogeltjes op de achtergrond ook echt... briljant! Leuke sound onder die Cooper, da weggetje wil ik ook wel een soundclip opnemen... Heb je tenminste genoeg ruimte en genoeg overkapping om het geluid op te pikken.
MR
Coen's derde project is "over"
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Greetz BigD
kerel samen een keer wat sound op gaan nemen op zulke weggetjes? ik wil ook welMR schreef:Gasten die vogeltjes op de achtergrond ook echt... briljant! Leuke sound onder die Cooper, da weggetje wil ik ook wel een soundclip opnemen... Heb je tenminste genoeg ruimte en genoeg overkapping om het geluid op te pikken.
MR

Greetz BigD
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
maar ik zeg dus meet
sorry coen voor de vervuiling
Greetz BigD
Ik hoor maar 1 ding en dat is het brullen van de COOPERsMR schreef:Hoor ik daar een meeting uitlaat sound opnemen.... voorbij komen:D
We hebben hier de Piet Hein tunnel dat is een feest kan ik je zeggen:D:D
MR

sorry coen voor de vervuiling

Greetz BigD
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Na Vele PB's over mijn DL's wilde ik hier ff laten zien welke driving lights ik nu heb.
http://cgi.ebay.co.uk/BMW-Mini-5-Chrome ... dZViewItem
dit zijn de driving lights die ik heb! EXACT hetzelfde als de OEM... alleen eht glaasje is helder
kijk hier!
Zelfs de beugels zijn precies hetzelfde.. en het voordeel is.. alles is RVS dus in tegenstelling tot de OEM's roesten deze niet!!!

Zoals jullie gezien hebben passen hier ook gewoon de OEM mini kapjes op! WAT IK AL ZEI... het is echt precies hetzelfde alleen het glaasje is helder bij deze...
Waarom meer uitgeven als dit PRECIES hetzelfde is!!

steuntjes zijn inmiddels zwart
http://cgi.ebay.co.uk/BMW-Mini-5-Chrome ... dZViewItem
dit zijn de driving lights die ik heb! EXACT hetzelfde als de OEM... alleen eht glaasje is helder

kijk hier!
Zelfs de beugels zijn precies hetzelfde.. en het voordeel is.. alles is RVS dus in tegenstelling tot de OEM's roesten deze niet!!!
Zoals jullie gezien hebben passen hier ook gewoon de OEM mini kapjes op! WAT IK AL ZEI... het is echt precies hetzelfde alleen het glaasje is helder bij deze...
Waarom meer uitgeven als dit PRECIES hetzelfde is!!

steuntjes zijn inmiddels zwart

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Okkeej wat is het toch een vette bak en een vette sound!!!
Ja ik snap jou actie wel hoor van je MP ga ik namelijk ook doen! Als hij over een maandje klaar is!
Maar ja ik kan dan de stap overwegen om naar MCC of MCS te gaan en die heb jij allebei al gehad!
GREETZ
Ja ik snap jou actie wel hoor van je MP ga ik namelijk ook doen! Als hij over een maandje klaar is!
Maar ja ik kan dan de stap overwegen om naar MCC of MCS te gaan en die heb jij allebei al gehad!

GREETZ

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
FF WACHTEN! Dan ligt er ook zon Milltek onder mijn Coopert!!
(En daarna meeten we!
)
En ik zeg maar 1 ding:BigD schreef:Ik hoor maar 1 ding en dat is het brullen van de COOPERsMR schreef:Hoor ik daar een meeting uitlaat sound opnemen.... voorbij komen:D
We hebben hier de Piet Hein tunnel dat is een feest kan ik je zeggen:D:D
MRmaar ik zeg dus meet
![]()
sorry coen voor de vervuiling![]()
Greetz BigD
FF WACHTEN! Dan ligt er ook zon Milltek onder mijn Coopert!!

Onze sponsors