speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je de primer niet lang genoeg laat uitharden voor je gaat spuiten (lees ademen) en gaat spuiten krijg je een soort minimaal luchtlaagje tussen de verf en de primer en hecht de verf niet goed. Lijkt wel of dat hier het geval is en dan kan je inderdaad de verf gewoon loshalen. Als het dit het is gaat het alleen maar erger worden want het gas van de primer moet weg dus gaat ook op andere plekken werken. Een beetje spuiter moet dit weten en weet dat elke primer ze eigen uitwasem tijd heeft. Raar verhaal gewoon terug gaan belachelijk verhaal
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt wel maar je laat ze bakken in de oven om het proces te versnellen
burn rubber not your soul

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat bedoel ik en dan is het volgens mij zat er tussen het primen en het spuiten maar 1 of 2 dagen als ik je verhaal terug las ivm met de verkeerde primer die ze hadden. En als ze dan een andere voor hun onbekende primer gaan bruiken maar de zelfde wasem lees ademtijd aanhouden kan je dit krijgen. Kan er naast zitten hoor maar ik denk dat het hier aan ligt
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Klote, daiel! Zal waarschijnlijk op en duur nog wel op meer plekken loslaten.
Ik zou teruggaan en duidelijke afspraak met ze maken: laatste kans om het 100% te maken, anders geld terug zodat een ander het wél 100% voor elkaar kan maken.
Ik neem je advies overigens ter harte en zoek een ander adresje voor mijn eigen wielen..
Suc6 met de afhandeling!
Ik zou teruggaan en duidelijke afspraak met ze maken: laatste kans om het 100% te maken, anders geld terug zodat een ander het wél 100% voor elkaar kan maken.
Ik neem je advies overigens ter harte en zoek een ander adresje voor mijn eigen wielen..
Suc6 met de afhandeling!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Schrijf ze wel een aangetekende brief waarin je aangeeft dat dit de laatste kans is en anders schadeloos gesteld wilt worden. Dan sta je straks een stuk sterker als het wederom niet goed gaat.
Succes!
Succes!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik had liever ook een proefkonijn voor mij gehadBrightness schreef:Klote, daiel! Zal waarschijnlijk op en duur nog wel op meer plekken loslaten.
Suc6 met de afhandeling!

- Maichel
- Be Mini
Bericht
Ik zou ze op hun kosten laten stralen want alleen de lak eraf halen is geen optie.
Dan kun je overwegen om ze te laten spuiten door hun....
Of eventueel spuiten of coaten bij een ander.
En goede poedercoating doet in afwerking echt niet onder voor spuitwerk, het is zelfs sterker.
Dan kun je overwegen om ze te laten spuiten door hun....
Of eventueel spuiten of coaten bij een ander.
En goede poedercoating doet in afwerking echt niet onder voor spuitwerk, het is zelfs sterker.
Onze sponsors