speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
De fout zit in de hechting van de lak naar de primer de primer is misschien goed maar elke spuiter wil het liefste zijn eigen primer dus als je de velgen naar een ander gaat brengen. Zal die het liefste de velgen schoon hebben (dus zonder primer) en daar zitten weer kosten aan dus.... Gewoon laten stralen en schoon ophalen en hoe vervelend ook op nieuw beginnen bij een ander. Wel net als Rob zegt een aangetekend schrijven doen, want wettelijk gezien moet je hun de gelegenheid geven het te herstellen je moet dus dossier opbouwen om sterk te staan
Hoeft niet maar het beste is stralen anders krijg je het nooit strak en als ze gestraald zijn en schoon van alles kan je met een schone lei beginnenspeedy schreef:primer hoeft er niet af ?
De fout zit in de hechting van de lak naar de primer de primer is misschien goed maar elke spuiter wil het liefste zijn eigen primer dus als je de velgen naar een ander gaat brengen. Zal die het liefste de velgen schoon hebben (dus zonder primer) en daar zitten weer kosten aan dus.... Gewoon laten stralen en schoon ophalen en hoe vervelend ook op nieuw beginnen bij een ander. Wel net als Rob zegt een aangetekend schrijven doen, want wettelijk gezien moet je hun de gelegenheid geven het te herstellen je moet dus dossier opbouwen om sterk te staan
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
speedy schreef:als ze gecoat worden moeten ze sowieso gestraald worden toch ?
Bij het poedercoaten ondergaan uw velgen 5 behandelingen, hieronder wordt het stap voor stap beschreven :
1. Het allereerste worden uw velgen ontdaan van alle lak, waardoor alle oude laklagen en grondverf loslaten.
2. De velgen worden gestraald, met een glasparel korrel, waardoor er een structuur op de kale aluminium velg ontstaat dat de volgende behandeling (epoxylaag) erg goed kan hechten op het gestraalde oppervlak.
3. De velgen worden nu gepoedercoat met een zogenaamde epoxylaag, deze epoxylaag zorgt ervoor dat uw velgen jarenlang niet door oxidatie van aluminium aangetast worden en beschermd blijven, dit is veel beter dan een Primer of Grondverf.
4. Door de epoxy laag is het oppervlak zeer strak en glad geworden zodat nu de base coat kleur erop kan, bv een meest voorkomend Zilver metallic kleur, of een andere kleur.
5. Als laatste wordt de blanke lak gepoederd, wat de velg een glossy of matte resultaat geeft, en beschermt tegen krassen, weersinvloeden, en vuil etc.
- vin10
- Be Mini
Bericht
Ik parkeer dan zo dicht mogelijk tegen de muur
Minder kans op wraakkras (quote Psycho)
Er kan ofwel nog iemand parkeren die ook geen schade wil, die parkeert hem dan zo dicht mogelijk aan de paal,
of een ander parkeert gewoon in het vak

Spijtig van je pech met de loskomende verf. En inderdaad probeer dit diplomatisch d.m.v. geschreven communicatie te regelen.
Grtz

Minder kans op wraakkras (quote Psycho)

Er kan ofwel nog iemand parkeren die ook geen schade wil, die parkeert hem dan zo dicht mogelijk aan de paal,
of een ander parkeert gewoon in het vak

Spijtig van je pech met de loskomende verf. En inderdaad probeer dit diplomatisch d.m.v. geschreven communicatie te regelen.
Grtz
speedy schreef:je gaat toch geen bouten in die gleuven draaien![]()
parking pic![]()
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
heb de kofferbak open gedaan en een paar stukken lak eraf getrokken en gevraagd of hun dit normaal vonden
kofferbak weer dicht gegooid en na binnen gelopen en wacht nu op oplossing
heb al aangegeven dat ik mijn geld terug wil en ergens anders heen wil met de wielen.

kofferbak weer dicht gegooid en na binnen gelopen en wacht nu op oplossing

heb al aangegeven dat ik mijn geld terug wil en ergens anders heen wil met de wielen.
Onze sponsors