Blondies "OLD" Ride
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stelt niks voor, vanaf de onderkant zie je 4 schroeven zitten, losdraaien en even rukken want er zit een soort schuim op om het van bovenaf waterdicht te maken en die wil nog wel eens tegen de carrosserie plakken. Niet te ver doorukken anders ruk je de stekker er af, die kun je zo losmaken.
Is heel makkelijk, gewoon laten doenWint schreef:Hoe monteer zo zo'n ding eigenlijk?

Stelt niks voor, vanaf de onderkant zie je 4 schroeven zitten, losdraaien en even rukken want er zit een soort schuim op om het van bovenaf waterdicht te maken en die wil nog wel eens tegen de carrosserie plakken. Niet te ver doorukken anders ruk je de stekker er af, die kun je zo losmaken.
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ida, je auto is werkelijk een plaatje om te zien! Die velgen staan briljant eronder en daar stond echt wat naast de Mc Donalds. Niet de meest charmante plaats I know, maar serieus mooi om de auto nu eens te zien.... Bijna af in mijn ogen... Remblokken -> roze en.....
Ik zal je modje regelen voor 13 Oktober en desnoods voor volgende week. Ga eerst maar ff nadenken hoe je het wilt hebben. Roze, PW of ander kleurtje.... Alles kan
MR
Ik zal je modje regelen voor 13 Oktober en desnoods voor volgende week. Ga eerst maar ff nadenken hoe je het wilt hebben. Roze, PW of ander kleurtje.... Alles kan

MR
Onze sponsors