Idd, eerst je remblokjes oprijden, remmen doen het zo ook al prima!!
R53 PW JCW (OEM+)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Nice brakes
!!! Dat gaat supergaaf staan op je MINI!
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
Ziet er vet strak uit die klauwen...
@ fred: u interieur van je vorige MINI was ook 2001 dan, en donkergrijs is ook al van 2006... of mss 2005, en jij hebt hem nog niet
mijn auto is van 1996 haha damm, moet dringend gaan vernieuwen of eens in de kleur van 2010 laten wrappen ofzo ...
gr remke
@ fred: u interieur van je vorige MINI was ook 2001 dan, en donkergrijs is ook al van 2006... of mss 2005, en jij hebt hem nog niet
gr remke
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Daarbij, het zijn WORKS klauwen... die zijn rood.
Ja, vaak de standaard klauwen... zo zielig...Fred schreef:was ook niet serieus bedoelt mushrop, wil alleen aangeven dat rode remklauwen zo vaak gedaan worden
Daarbij, het zijn WORKS klauwen... die zijn rood.
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 04 jan 2010, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Duidelijk! setje is gewoon nieuw en ongebruikt, dus de blokjes ook. Er komen inderdaad wel weer gewoon stalen remleidingen bij.
Naast het feit dat het lekker(der) zal remmen gaat het inderdaad vast ook dik staan op een R53 denk ik. Ben ik de enige binnen de club die dit setje op een R53 zet of zijn er al andere geweest?

En jah, ze blijven gewoon mooi rood hoor
Ik spaar JCW logo's

Naast het feit dat het lekker(der) zal remmen gaat het inderdaad vast ook dik staan op een R53 denk ik. Ben ik de enige binnen de club die dit setje op een R53 zet of zijn er al andere geweest?

En jah, ze blijven gewoon mooi rood hoor
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik heb em es horen zeggen, niet zo gek lang geleden, dat hij nix meer kon bedenken... kon t al niet geloven!..... dikke bak hoor!!tysie schreef:Je blijft wel aan de gang kerel, komt er ooit nog een einde aan?
Maar ik ben erg benieuwd naar de pics als ze er eenmaal op zitten.
Onze sponsors