Ik vind het net even wat moderner uit zien.
De rode lampen van de remlichten zijn wel goed te zien maar het stoort me niet.
Daar kunnen ook LEDs in maar dan voldoen ze niet meer aan de E-keur.
Ik heb er liever wat fellere lampen in i.p.v. LEDs die o.h.a. toch minder lichtopbrengst hebben, wel zo veilig lijkt me.
De rode remlichten zijn eigenlijk alleen zichtbaar als je precies recht achter de auto zit zoals op de foto, in de praktijk valt het dus nog wel mee.
Ook net ingebouwd, een facelift MINI radio zodat de nummerinformatie van de via de IceLink+ aangesloten iPod op het display te zien is.
Deze facelift radio neemt ook de RND (Random Playlist) setting over zoals ingesteld via i-Tunes. Dat is een hele verbetering want met de vorige radio moest ik steeds RND handmatig aanzetten iedere keer als de auto werd gestart.
De hele bediening van de iPod (inclusief Setup) verloopt nu ook via het display van de radio. Ook een hele verbetering want onder het rijden is het geen optie om via de iPod een bepaald nummer of artiest op te zoeken.
Weer wat 'closer to perfection'
Maandag gaan de Helix camber platen er in, net op tijd voor Zandvoort a.s. woensdag
maus105 schreef:mooi die orginele radios blijven toch het mooiste
Idd, dat is wel beter.
Het ziet er wel vet uit die Led achterlichten, kan je ook nog een foto ('s) kunnen maken wanneer de lichten branden >> eventueel ook in het donker? Ben namelijk zeer benieuwd naar hoe dat er uit ziet, ben een beetje Led-gek en helemaal wild van de achterlichten van de nieuwe VW passat/golf.
De titels weergave op de radio is nu idd wel beter. Kon je bij de pre facelift wel de radio bediening gebruiken van je stuur, om bijvoorbeeld de volgende nummer af te spelen van de Ipod?
damn dat ziet er echt zo vet uit leds zijn echt de bom! als ik dan toch niet sneller ben als jou dan kan ik in ieder geval nog mooi led verlichting zien