Hahaha komt goed Casper. Heb deze week nog geen klachten gekregen over de BOV... Dus we kijken gewoon of hier wel commentaar op komt.
Ze gaat wel meerijden met de Maasrit. Dan moeten jullie wel allemaal
Gebruik jij daar ook de borstels? Ik was 'm bijna nooit in zo'n box omdat ik als de dood ben dat de borstels vol zand zitten. Na de wintersport moest het wel even en wat denk je....drie krassen op m'n net gespoten dak. Kunnen ook niet meer weg gepolijst worden. Dus €700,- weg geflikkerd. En dan spuit ik die borstel ook nog helemaal uit voordat ik hem ga gebruiken. Was voor mij iig de laatste keer, ik was 'm nu alleen nog maar met de hand voor de deur.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
ben ik dan de enige die na het osmose water wel vlekken krijg?
of ligt het eraan dat ik een zwarte auto heb?:P
het ligt niet aan het wassen, want zo'n eurotje of 6,7 gaat er bij mij wil in!