Rob's 2002 zwarte Cooper JCW (uitlijn-pics pag.4)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

10 jan 2010, 13:34

of een compleet nieuwe set:

http://link.marktplaats.nl/288527094

wel wat duurder maar wel "brandnew". En de prijs is zeker weten onderhandelbaar :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

10 jan 2010, 13:57

Je hebt er ook ineens wel s skirts en een facelift grille bij 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

10 jan 2010, 14:00

en hij heeft ook nog een nieuwe S uitlaat (OEM) liggen,dus dan ben je wel compleet, kijk maar bij zijn andere advertenties.

Of een aeokitje, heeft ie ook nog.... :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

10 jan 2010, 15:43

Hij heeft al een dikke Works pijp :wink:

8)
spenki
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 1733
Lid geworden op: 12 mar 2007, 22:31

10 jan 2010, 18:23

Hoi Rob:

Als je andere bumper wil zou ik het wel weten.
Ik zou er aan Aero setje op gooien(heb ik nog wel liggen)
En dan zou ik de JCW uitlaat in het midden laten uitkomen dus de bocht er uit halen
en gewoon een stuk rechte pijp er tussen maken.
Aan het eind de enkele pijp even dubbel maken en er dan 2 JCW eindstukjes opzetten.
Heb je de power en geluid van de JCW pijp met een S-look :mrgreen:
Tja ik wist het wel.

Gr Roy
simmz
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Elsloo (LB)
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 dec 2009, 10:30

10 jan 2010, 19:52

nou vooruit dan... ff een paar iphone pics van vandaag. Waren ff ergens op visite waar ze echt nog niet van strooien gehoord hadden zeg maar...

Zoals jullie zien heb ik al een S grill. Dus die hoeft niet meer. Mooiste zou ik een gewone S voorbumper met S sideskirts en een gewone zwarte achterbumper vinden. Met de uitlaat gewoon rechts. Maar zoals al eerder aangegeven, staan die op m'n wishlist... 8) Belangrijkste is nu eerst dat het gaat dooien... zodat die 17" S-spokes een beetje grip gaan krijgen...

Eerst eens ff wat kilometertjes maken en wellicht eerst m'n achterraampjes laten blinderen. Mijn oom heeft zo'n bedrijfje dus dat gaat wel goed komen. Dan laat ik ook, tip van Roy, het chrome streepje op de voor onderbumper zwart beplakken zodat het dezelfde kleur heeft als de 3 strepen in de grill.

Alstie schoon is komt er uiteraard nog een uitgebreide shoot met betere camera en betere locatie... ;-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt al voor alle tips en links! Hoi!
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

10 jan 2010, 20:23

nice ride 8) plannen zijn ook goed 8) zou alleen als je S voorbumper doet ook de achterbumper doen :wink: randje kan je gewoon overzetten zodat je uitlaat rechtsblijft en je bumper zijn dan meer 1 geheel :wink: 8)

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

10 jan 2010, 20:32

Het chroom in je bumper is overigens niet meer dan een cover ... Bumpers van een mini one zijn gewoon in kleur gespoten, bij de cooper zetten ze daar chroom covers op. Als je die gewoon afhaalt heb je dus een zwarte bumper. Alleen weet ik niet hoe die gemonteerd zit ... Kan met pinnetjes zijn, kan gelijmd zijn, mss beide... Voorlopig kan je mss die stootlijsten ook zwart wrappen?
spenki
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 1733
Lid geworden op: 12 mar 2007, 22:31

10 jan 2010, 21:52

Hoi:

@Fred: als je het chrome er afhaalt blijven er kleine sleufgaatjes zichtbaar.
Dan kun je beter wrappen of spuiten.

@rob: toch mooie pics zo in de sneeuw.

Gr Roy
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

10 jan 2010, 22:59

Erg strakke en volle Cooper 8)! Die JCW soundkit is ook gaaf en er zijn niet veel Coopers die het hebben.

Veel plezier ermee :rijden!
Afbeelding
simmz
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Elsloo (LB)
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 dec 2009, 10:30

11 jan 2010, 09:01

@BigD : Bedankt voor de tip! Wist ik niet dat je dat randje kon omzetten.

@Fred : Ik zie dan toch nog wat verschil in de grootte van de luchthapper onder in de gewone bumper en S bumper. Dus als ik kon kiezen zou ik gewoon voor een S bumper gaan.

@Roy : Ja leuk hé. zwart wit zwart wit... ;-)
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

11 jan 2010, 11:37

S bumper staat gewoon veel dikker! Ik zei het maar omdat je het zou kunnen overwegen alles tijdelijk optie :wink:
simmz
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Elsloo (LB)
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 dec 2009, 10:30

11 jan 2010, 13:06

Fred schreef:S bumper staat gewoon veel dikker! Ik zei het maar omdat je het zou kunnen overwegen alles tijdelijk optie :wink:
Ok thanks! Goeie tip! Ik ga inderdaad even iets tijdelijks verzinnen en dan moet misschien ooit de S-bumper komen. Wat ik wel belangrijk vindt is dat het een cooper blijft... 8)

hoooi!
simmz
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Elsloo (LB)
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 dec 2009, 10:30

12 jan 2010, 17:45

vandaag ff laten uitlijnen en uitbalanceren. Voorste wielen stonden toch iets naar links. Leuke is dat je dan ook eens foto's van onder de mini kunt maken... :lol:

ff een two-shotje :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ziet er schoon uit van onder! en wat een mooi pijpje he :
Afbeelding

Schijfjes als nieuw!
Afbeelding

Hoi!
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

12 jan 2010, 17:50

Puike Mini 8)
Ziet er ook goed schoon uit ondanks de weersomstandigheden!

Terug naar “Show your ride”