Ragnar's MCCS

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wormerveer
Berichten: 1258
Lid geworden op: 16 jul 2007, 11:02

17 jul 2010, 18:18

Dat is k**, wat een mierenneukerij, ze zijn toch niet heel donker???


:? :?
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Erp
Berichten: 2712
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:26

17 jul 2010, 18:19

Zo simpel he :( :?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

17 jul 2010, 18:27

wat een stel prutsers zijn het ook. Ben deze week ook al 2 keer midden in de nacht aan de kant gezet door die randdebielen. Beetje stoer lopen doen met hun zwaailampies. Ik heb inmiddels echt geen respect meer voor die klootviolen. Hier bij de flat staan regelmatig van die hangjongeren die de boel lopen te verzieken, auto's worden regelmatig bekrast en ga zo maar door. Als je daarvoor belt hebben ze geen tijd, maar als ze even makkelijk burgertje kunnen pesten dan staan ze er ineens wel. Zou het zeker aanvechten Ragnar!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

17 jul 2010, 18:29

mushrop schreef:wat een stel prutsers zijn het ook. Ben deze week ook al 2 keer midden in de nacht aan de kant gezet door die randdebielen. Beetje stoer lopen doen met hun zwaailampies. Ik heb inmiddels echt geen respect meer voor die klootviolen. Hier bij de flat staan regelmatig van die hangjongeren die de boel lopen te verzieken, auto's worden regelmatig bekrast en ga zo maar door. Als je daarvoor belt hebben ze geen tijd, maar als ze even makkelijk burgertje kunnen pesten dan staan ze er ineens wel. Zou het zeker aanvechten Ragnar!
Hoe herkenbaar.

Net zoals vorige zomer, heeft op geenstijl gestaan...stonden ze 2 straten verderop op een hoekje te wachten om fietsers aan te houden. Wat was het geval, hele straat lag open en fietsers waren genoodzaakt via de stoep te gaan...vanzelfsprekend doet men dit fietsend en niet met fiets in de hand. Mag dus niet, dus stond oom agent met 3 man sterk op klaarlichte dag alle fietsters te bekeuren... dien je daarmee de burgers...?? echt niet.... lutsers.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

17 jul 2010, 18:31

dat bedoel ik. Als ze makkelijk geld kunnen stelen van de burgers, dan hebben ze manschappen genoeg. Maar als ze iets moeten doen waarvoor ze eigenlijk zijn (misdaad bestrijden, boeven vangen, je kent het wel) dan hebben ze ineens geen tijd, manschappen en nog meer van die flutsmoesjes. Snap niet dat er nog mensen zijn die bij de politie willen..
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 817
Lid geworden op: 19 jan 2010, 15:54

17 jul 2010, 18:32

Denk dat de target gehaald moest worden... Is dit toch de ideale manier voor :s
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

17 jul 2010, 18:36

We kwamen vandaag al op het idee om het principe aan te vechten van het jaartal waarop de wet gewijzigd is.

Dat is namelijk dit jaar, terwijl de blindering geplakt is in een ander jaar.
Als dat aan te tonen is, zal het toch redelijk makkelijk te seponeren zijn.

ik vind het maar mierenneukers! Bah, de politie je grootste vriend.. Nou de mijne dus niet!

Aantje schreef:Doet die het nog :mrgreen:

Na vandaag blijkt dat lang niet alle monteurs/beunhazen --> Woosh! zelfstandig kunnen werken >)
:p
Laatst gewijzigd door Woosh! op 17 jul 2010, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

17 jul 2010, 18:37

Agent uitlachen en zeggen "ain't jealousy a bitch!""

Ik heb er 1 gekregen voor recht inhalen; op een punt waar daar helemaal geen sprake van kan zijn. naar mijn idee tenminste :mrgreen: .

Aanvechten die prent, zeker als ie geen tintman bij zich had.
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

17 jul 2010, 18:41

Probleem is, wat ik begreep van Ragnar, dat deze motor agent dus zo'n tintmaster bij zich had...

ik denk dat je het prima kan gooien op jaartal wet vs. jaartal auto/plakken folie
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Voorhout
Berichten: 1099
Lid geworden op: 02 apr 2009, 19:15

17 jul 2010, 19:09

Da's niet fijn, zo snel al een boete. Maar dat is het risico met die getinte ruiten.

Hoeveel procent werd er gemeten?

Toine had toch ook de voorruit getint? Of is dat er al af?

NB
Ik lees in je reactie naar Jimmy dat Bailey verplicht in een gordel (tuig) achterin moet. Hoezo verplicht? Niet in Nederland hoor.
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

17 jul 2010, 19:11

"Even" een paar kabeltjes loshalen :roll:

Omdat Ragnar de dikke Clubman van Smartie heeft gekocht, moest ik bij Ragnar de kabels er nog even uit halen. Dat ging niet super soepel, maar alles is netjes terug gestopt en we hielden geen schroefjes over!

Beetje klussen onder de kap
Afbeelding

Hoofd zekering kast..
Afbeelding

nogmaals
Afbeelding

Aansturingunit voor o.a. de lichten (via de stuurhendels)
Afbeelding

Waar Aantje op doelde, was dat ik een stekkertje er niet helemaal goed terug in had gestopt, dus Ragnar kon niet afslaan of baan wisselen.. ja dan maar alleen maar rechtdoor!
Uiteraard weer netjes opgelost ;)

Uiteindelijk kost het wat uitzoek werk om alles open te maken en los te halen. Als je dat allemaal precies weet is het in feite een fluitje van een cent! Al met al heeft het ons wat uurtjes gekost om alles uit te vogelen en uit te zoeken hoe alle bedrading liep..

@Ragnar: Thanks voor de gastvrijheid en top dat je mee hielp je auto uit elkaar slopen :mrgreen:
Helemaal toppie! :icon_top:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 817
Lid geworden op: 19 jan 2010, 15:54

17 jul 2010, 19:13

Denk dat die gewoon hielp omdat die bang dat er alleen nog maar een carrosserie zou staan op de wasplaats... Wilde er gewoon zeker van zijn dat JIJ niet teveel onderdelen zou meenemen :mrgreen:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

17 jul 2010, 19:15

Tja.. ik vergis me wel eens in een kabeltje of een stoeltje :mrgreen:

"Oh.. moest dat er niet uit??" :roll:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

17 jul 2010, 19:20

Ragnar en Mir, super gave Clubman! 8) 8) 8) 8) Ik heb m vorig jaar gezien bij de MINI-verwendag. Echt een eye-catcher.

Jammer van die prent. :? Flauw hoor. Mag de pret niet drukken. Geniet!


gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

18 jul 2010, 10:35

Zo even het verhaal..

We hadden de MCCS donderdag opgehaald. En toen zijn we op een fiets heel romantisch naar het station gefietst. Maar omdat we donderdag avond niet meer uit de mini waren te slaan waren we me fiets vergeten. Dus die wilde we vrijdagavond ophalen. Of te wel ik fiets naar huis en mir rijdt de mini naar huis.
Op weg naar het station moesten we een rotonden recht oversteken. en dat deed meneer motoragent ook de andere kant op. Ik zag hem bijna zijn nek breken. en kwam achter ons aan. dus ik zeg tegen mir; 'we worden zo aangehouden.' mir; 'waarom wat doe je verkeerd?' ik;'kan maar en ding bedenken, de ramen.' maar om het maar een korte versie van het verhaal te maken. :mrgreen: Agent zein ook dat hij ons daarvoor aanhield. hij kon mij/ons niet zien zitten. Dus moest mijn rijbewijs en auto papieren afgeven.. het eerste had ik bij me maar de papiren van de auto lagen this op tafel. omdat ik niet meer zo'n handig mappie had. (meegegeven aan de nieuwe eigenaren van MacMini.) Dus excuses voor gemaakt en hope dat hij dat vergeet.

Terug naar het tintverhaal, ik zei dat hij zo geleverd was.. :wink: Maar hij wilde en Tintmaster `-test doen. Dus daar stemde we mee in. ik dacht nog dit gaat lang duren. moeten zijn collega's komen. hopelijk kunnen ze net komen en komen we er met een waarschuwing af.
Maar neen mener agent liep terug naar zijn opgevoerde tweewieler. en haalde het mooie tint-koffertje uit een van zijn zijvakken. Dus dan laat hij wel netjes zien dat met een niet doorlatende schijf hij op 0% staat. een ander schijf met en gaat op 100% (deze zelfs op 104%, dus die moest even terugeraaid worden anders zou ik misschien wel mazzel hebben en dat kan natuurlijk niet) dus toen nog een keer opneuw dichte schijf open schijf om te laten zien dat hij nu goed is. ~En toen ging hij op 5 plaatsen op de ruit meten. en 5x 33% dus we hebben mazzel. want bij 30% (70% verduistering hadden we onze autopapieren moeten inleveren en mochten we niet verder rijden voordat de foile verwijderd zou zijn.
Maar het was dus 3% de goede kant op. dus 9 tientjes aan onze broek. Een bon voor de papieren kregen we niet. die zag hij door de vingers. en omdat we in de buurt zijn van thuis mochten we ook verder rijden.

We hadden nog wel gevraagd. 'wat nu' we konden zo blijven rijden maar weer een bon riskeren. Dus moeten dit snel regelen. Hij zei ook dat hij kon verzoeken het er af te halen. maar omdat ik zei dat hij zo bij de dealer vandaan kwam hoefde dat niet. Maar moest zaterdag maar naar de dealer met mijn raampjes omlaag. om geen bete te krijgen.

Aan de ene kant is het het echt muggesifterij. Ik denk natuurlijk ook man ga boeven vangen. of een van de andee dingen die dan door je hoofd schieten. maar ik vondt hem netjes en correct. het is shit. maar het mag niet volgens de klpd/politie wet. want volgens de normlae wet mogen de zijruiten van de voorportieren tot 70% verduisterd zijn. en zelf s de voorruit tot 75%. maar volgens de KLPD en politie is boven de 50% niet zichtbaar wie en wat er in de auto zit. Dus mogen ze dus zonder een test je een boete geven. Als de agent het niet correct vindt dan krijg je de bon. die je naartuurlijkkan aanvechten als jij kan bewijzen dat het minder dan 50% verduistering is.

Dus jongens en meisjes tussen de 50% en 70% zit dus een hele grijze zone... volgens de wet mag je tot 70% (wordt oop gewoon APK gekeurd. is ook gen probleem)maar volgens de KLPD is het niet veilig en mag er geen voorwerp op je ruit geplakt worden. Including folie..

nou ik ben er nog niet uit wat we gaan doen. laten ziten of minden laten tinten.. maar aanvechten heeft geen zin. Alleen zou ik wel de KLPD wet een op papier willen zien. en wanneer dit van 35% doorlatend naar 50% dooratend is gegaan.

Anders kunnen we nog andere leuke dingen verwachten. bvb dat volgens de KLPD we straks niet meer op 18'' mogen rijden..want zo wordt hij niet gekeurd en verkocht uti stock. te belachelijk.. :s

nou bedankt voor het lezen.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s

Terug naar “Show your ride”