Mijn zwarte R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Mijn zwarte R53

13 okt 2023, 11:39

Boris_Brznjef schreef:Waarom niet alleen de led ring aanpassen en gewoon je knipperlicht oem houden?
Ik wil het zo hebben dat de led ring zowel stadslicht als knipperlicht is. De oem lamp wil ik niet mee laten doen.

Zat net nog even naar de plaatjes van de lampen van Robert te kijken. En die doen wat ik wil. Als ik het goed zie doet het oem knipperlicht daar niet mee. Alleen de halo ring.

@robertok. Hoe heb jij het dan aangesloten? Heel benieuwd
Afbeelding
Boris_Brznjef
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 jul 2022, 07:15

Re: Mijn zwarte R53

13 okt 2023, 18:10

Ohh ik vond het zelf mooi als de led ring blijft branden naast het knipperlicht. In moderne auto’s gaan die ook aan / uit met knipperlicht
Gebruikersavatar
robertok
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Lid geworden op: 31 jan 2017, 08:03

Re: Mijn zwarte R53

16 okt 2023, 08:36

Daniel_S schreef:
13 okt 2023, 11:39
Boris_Brznjef schreef:Waarom niet alleen de led ring aanpassen en gewoon je knipperlicht oem houden?
Ik wil het zo hebben dat de led ring zowel stadslicht als knipperlicht is. De oem lamp wil ik niet mee laten doen.

Zat net nog even naar de plaatjes van de lampen van Robert te kijken. En die doen wat ik wil. Als ik het goed zie doet het oem knipperlicht daar niet mee. Alleen de halo ring.

@robertok. Hoe heb jij het dan aangesloten? Heel benieuwd
Hm, ik had daar de bedrading van de knipper module ( gele draadje van de LED ring) in de lamp socket gedrukt van het knipperlicht. (en het gloei lampje eruit)
De ALi ring heeft zwart wit en geel. en aan het gele en witte draad zit een knipper module, die als er signaal over de gele draad komt hij dus de witte even uit zet en daarna de knipper functie aan zet tot dat hij geen stroom meer krijgt.

Heb hem dus nog niet aangesloten :D

Wat wel is, om op boris z'n reactie door te gaan. Als de LED brand en de gloeilamp gaat knipperen.. die zie je niet zo goed helaas door de LED ring. Dus wellicht veiliger als de witte ring dan uit/ dimt.

^Robbert
Mijn R53 JCW -SYR
Afbeelding
Boris_Brznjef
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 jul 2022, 07:15

Re: Mijn zwarte R53

16 okt 2023, 08:41

Dat wist ik niet dat het dan slecht te zien was / niet zichtbaar was. Veiligheid is belangrijk! Helemaal gelijk. Of het mooi is daar en tegen

Terug naar “Show your ride”