MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

26 mar 2018, 07:53

nepnerd schreef:Mooie Special Edition Coupe heb je gekocht.
En net als Daiel ga je als een speer met het modden.
Wat rijdt een Coupe toch super. Nooit gedacht dat een model van een 2e gen net zo als een 1e gen kon zijn qua rijeigenschappen.
Zelf in het bezit van meerdere NewMini’s en sinds vorige week zaterdag een Coupe S aan mijn wagenpark toegevoegd.
Afbeelding
Geniet van je nieuwe ride Afbeelding
Thanks Nepnerd,

Ik ken jullie echte namelijk niet op die van Daiel na, naar jouw alias klinkt wel raar.. Afbeelding

Zag iets voorbij komen op de NewMINI FB pagina van jouw nieuwe Coupe.. Wrappen is een kwestie van smaak is het eerste wat ik dacht.. Gelukkig dacht jij daar hetzelfde over en heb je hem ontdaan van de wrap.. Geweldig mooie kleur ook dat silver/white.. Heb zelf getwijfeld tussen jouw kleur, antraciet of zwart..

Mooie aanvulling op je bestaande wagenpark, ik dacht echt dat het geintje was dat al die MINI’s van jou waren.. De een spaart suikerzakjes, weer een ander spaart postzegels en jij houdt het blijkbaar bij MINI’s (schaal 1:1) Afbeelding

Deze week officieel op kenteken en dan ga ik er zeker van genieten.. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

26 mar 2018, 07:54

Dit vond ik ook zo’n mooie foto geworden, alleen jammer van de reflectie van dat witte autootje.. Afbeelding

Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

26 mar 2018, 13:07

Je had nooit contact moeten opnemen met Daiel. Door hem ben ik 11 jaar geleden ook aan het modden begonnen, na een mini Mini meeting met Wim en Daiel.
Snel een Coupe meeting doen?
30ste moet ik helaas werken, kom na het werk nog naar de KFC meeting, maar dan zullen de meesten al vertrokken zijn.

En de naam is Charlie
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

26 mar 2018, 15:29

nepnerd schreef:Je had nooit contact moeten opnemen met Daiel. Door hem ben ik 11 jaar geleden ook aan het modden begonnen, na een mini Mini meeting met Wim en Daiel.
Snel een Coupe meeting doen?
30ste moet ik helaas werken, kom na het werk nog naar de KFC meeting, maar dan zullen de meesten al vertrokken zijn.

En de naam is Charlie Afbeelding
Ik weet het Charlie, als ik dit van te voren wist had ik nooit contact met hem opgenomen.. Afbeelding Ben die krantenwijk, die ik erbij heb moeten nemen, nu al zat.. Afbeelding

Coupe meeting klinkt super, jammer dat je de 30e moet werken.. Maar is binnenkort toch wel een volgende meeting..?

Weet niet of jij het mooi vindt, maar deze wit/silver coupe was mijn plan:

AfbeeldingAfbeelding




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

26 mar 2018, 15:53

Ik zal voor jou even een bestellijstje maken voor carclean
Je zult vast nog wel een paar cent over hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

26 mar 2018, 16:20

Gaaf project! Vrijdag maar eens in het echt bekijken!
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

26 mar 2018, 18:05

Mooi topic om door te nemen!
Heb je ook een lijstje met je plannen voor de toekomst?
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3238
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

27 mar 2018, 18:25

In ieder geval een extra krantenwijkje :lol: :lol:
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 10:30

speedy schreef:Ik zal voor jou even een bestellijstje maken voor carclean Afbeelding
Je zult vast nog wel een paar cent over hebben Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Lijst ontvangen, waarvoor dank.. Wist jij trouwens dat jouw meest gebruikte zin ‘dat kost echt niks’ is.. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 10:31

Ward schreef:Gaaf project! Vrijdag maar eens in het echt bekijken!
En, vond je het wat Ward, ik vind die bijnamen zo lastig.. Heb allerlei mensen ontmoet gisteren, maar wie nou bij welke alias hoort.. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 10:43

louisvdd76 schreef:Mooi topic om door te nemen!
Heb je ook een lijstje met je plannen voor de toekomst?
Hoi Louis,

Ik had een hele lijst maar de helft van de mods zit standaard al op de Playboy uitvoering.. En de andere helft heb ik al gedaan voordat hij op kenteken stond.. Afbeelding

Wat ik nu nog wil doen, in volgorde van prio:

- Beltline zwart wrappen
- Mist-, achteruit rij- en 3e remlicht tinten
- KW1 schroefset (lijkt wel een Countryman Coupe nu)
- GP2 diffuser
- Dagrijverlichting ‘ringen’, mits iemand uit de club kan fixen dat de gehele cirkel blijft branden bij het ontsteken van mijn dimlicht
- 18 inch velgen

En als de MINI uit de 24 maanden Next garantie loopt:

- Downpipe 200 of 100 cell
- Software aanpassing


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 10:45

Schroefie schreef:In ieder geval een extra krantenwijkje :lol: :lol:
Ik zal blij zijn als het straks weer december is en ik iedereen prettige feestdagen kan wensen bij het bezorgen van de krant, heb ik weer een extra zakcentje.. 🤪


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 11:06

Jeeeeh, de auto staat vanaf gisteren op Nederlands kenteken.. Afschuwelijk eigenlijk die gele platen, maar goed ik ben gelukkig niet de enige die voor paal rijdt hier.. Afbeelding

Ben blij met de combinatie die het is geworden, alhoewel mij SH-111-T ook wel erg gaaf had geleken.. Een bofkont met een geïmporteerde Opel Corsa rijdt hier nu mee rond.. 🤪
Afbeelding
Gelijk de luxe platen gekocht, daar kun je tegenwoordig gewoon op wachten en hoeven dus niet langer besteld te worden..

Afgelopen donderdag nog even snel een bezoekje gebracht aan Klaas voor een ITG inlegfilter en de Forge BOV.. Ja sorry, maar ik vind dat zo’n leuk geluidje.. Afbeelding

Gister zijn de koplampsproeiers mat zwart gewrapt, thanks Daiel.. Afbeelding
Daarna direct doorgereden naar de meeting in Apeldoorn.. We reden met een man of 8 vanaf de Carpoolplaats in Deventer, dat was al leuk.. Ik had alleen nooit begrepen dat er klaarblijkelijk stukken snelweg zijn, waar net als in Duitsland, geen snelheidslimiet geldt.. Afbeelding

Super leuke ervaring, erg hartelijk ontvangen.. Leuk om allemaal van die MINI fanatics bij elkaar te zien.. Heb gisteren geleerd dat je met een 2e generatie MINI je interieurverlichting automatisch kunt laten rouleren.. Op de terugweg disco muziek aan en genieten, fantastisch.. Afbeelding

Voor de leden die dat (net als ik) ook nog niet wisten.. Je interieurverlichtingsknopje lang ingedrukt houden, totdat hij 2 keer knippert.. Dan opnieuw de knop ingedrukt houden en de kleurcyclus eenmaal laten doorlopen.. Knop los eeeeeeeen DISCO.. Afbeelding

Al met al dus echt een super leuke ervaring opgedaan.. Volgende meeting is hopelijk bij daglicht, kan ik jullie MINI’s nog beter zien.. Afbeelding

Nog wel een klein dingetje, de één zal zuiniger op zijn/haar MINI zijn dan de ander, maar tegen iemand anders zijn/haar MINI aangeleund gaan staan vind ik echt niet kunnen.. 🤨

Tot snel allemaal..

MsG Marengo

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
Poppel180
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 jul 2017, 22:24

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 12:11

722 is ook een mooi getal: de starttijd op de SLR van Sterling Moss in de MilleMiglia van '55
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 12:55

Was leuk je gisteren te ontmoeten.. prachtig om 2 van die lange gasten (jij en Daiel) uit zo'n coupe te zien stappen...

Ik zou voor een 100 cell akrapovic downpipe gaan (betere warmte afvoer) en voor de software lees je daar heeeel veel op in... ik ben ook meer dan 'n jaar aan het zoeken geweest wie m'n GP2 zou mogen gaan tunen. Uiteindelijk naar heel veel research gekozen voor Bytetronik..... en echt geen moment spijt van. Als je een keer mee test wilt rijden ben je welkom. oa Daiel heeft gisteren een rondje meegedaan en zei hij is echt snel....

Waarom een KW1 set? Ook naar andere merken gekeken?

Terug naar “Show your ride”