MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 13:14

marengoNL schreef:
Ward schreef:Gaaf project! Vrijdag maar eens in het echt bekijken!
En, vond je het wat Ward, ik vind die bijnamen zo lastig.. Heb allerlei mensen ontmoet gisteren, maar wie nou bij welke alias hoort.. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vond je het wat zegt ie...Afbeelding Jazeker, wat een gave bak man! Erg stoer alles zwart en ik zie dat je al een mooi lijstje hebt opgesteld om het plaatje af te maken. Ik had de playboy edition nooit van binnen gezien, maar het ziet er chique uit! Chrome-line, alcantara en ondanks het JCW interieur toch witte stikselsAfbeelding

Bijnamen zijn inderdaad lastig. Ik gebruik daarom ook maar gewoon mijn echte naam op het forum, maar het makkelijkst is nog altijd de auto herkennen Afbeelding Ik was ook op de carpoolplaats in deventer en reed hierin:

Afbeelding
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 18:04

Poppel180 schreef:722 is ook een mooi getal: de starttijd op de SLR van Sterling Moss in de MilleMiglia van '55
Vind het ook zeker een mooi getal Poppel, maar SH-111-T (lees: shiiit) leek mij wel grappig.. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 18:42

louisvdd76 schreef:Was leuk je gisteren te ontmoeten.. prachtig om 2 van die lange gasten (jij en Daiel) uit zo'n coupe te zien stappen...

Ik zou voor een 100 cell akrapovic downpipe gaan (betere warmte afvoer) en voor de software lees je daar heeeel veel op in... ik ben ook meer dan 'n jaar aan het zoeken geweest wie m'n GP2 zou mogen gaan tunen. Uiteindelijk naar heel veel research gekozen voor Bytetronik..... en echt geen moment spijt van. Als je een keer mee test wilt rijden ben je welkom. oa Daiel heeft gisteren een rondje meegedaan en zei hij is echt snel....

Waarom een KW1 set? Ook naar andere merken gekeken?
De langste leden in één van de kleinste modellen MINI’s.. Afbeelding

Akropovic 100 cell geniet inderdaad mijn voorkeur, iets om naar uit te kijken dus..

Heb nog even de tijd om een tuner uit te zoeken voor mijn Coupe en rij graag een rondje met je mee met de volgende meeting Louis.. Afbeelding

KW1 schoefset rijden al een aantal vrienden van mij naar alle tevredenheid mee rond, om die reden eigenlijk nog niet naar andere sets gekeken.. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 19:15

Tip: Als je gaat tunen neem dat gelijk een grotere IC (kan je Airtec aanbevelen qua werking, passing en de prijs is ook het leukste van alle varianten) want koude lucht wordt dan steeds belangrijker.
Tevens koudere bougies (die van een Peugeot RCZ zijn daarin een aanbeveling).
Als je de downpipe gelijk monteert met de tuning kun je gelijk de foutmelding weg laten schrijven en heb je geen ECU melding... okay gelijk een smak geld maar het veranderd je auto zo veel.
Ben je volgende week erbij met Story to the Hills?
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 19:19

Ward schreef:
marengoNL schreef:
Ward schreef:Gaaf project! Vrijdag maar eens in het echt bekijken!
En, vond je het wat Ward, ik vind die bijnamen zo lastig.. Heb allerlei mensen ontmoet gisteren, maar wie nou bij welke alias hoort.. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vond je het wat zegt ie...Afbeelding Jazeker, wat een gave bak man! Erg stoer alles zwart en ik zie dat je al een mooi lijstje hebt opgesteld om het plaatje af te maken. Ik had de playboy edition nooit van binnen gezien, maar het ziet er chique uit! Chrome-line, alcantara en ondanks het JCW interieur toch witte stikselsAfbeelding

Bijnamen zijn inderdaad lastig. Ik gebruik daarom ook maar gewoon mijn echte naam op het forum, maar het makkelijkst is nog altijd de auto herkennen Afbeelding Ik was ook op de carpoolplaats in deventer en reed hierin:

Afbeelding
Thanks Ward, ben er ook echt onwijs blij mee.. Ja de Playboy edition is niets anders dan een JCW met alle mogelijke opties.. Afbeelding

Onwijs mooie kleur man jouw MINI en super strak gemod.. Leuk je ontmoet te hebben..

MsG Marengo


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

31 mar 2018, 19:22

louisvdd76 schreef:Tip: Als je gaat tunen neem dat gelijk een grotere IC (kan je Airtec aanbevelen qua werking, passing en de prijs is ook het leukste van alle varianten) want koude lucht wordt dan steeds belangrijker.
Tevens koudere bougies (die van een Peugeot RCZ zijn daarin een aanbeveling).
Als je de downpipe gelijk monteert met de tuning kun je gelijk de foutmelding weg laten schrijven en heb je geen ECU melding... okay gelijk een smak geld maar het veranderd je auto zo veel.
Ben je volgende week erbij met Story to the Hills?
Thanks voor de tips Louis.. Afbeelding

Nee, niet van de partij.. Maar de meeting/het evenement erop zal ik vast weer aanwezig zijn..

MsG Marengo


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

01 apr 2018, 14:10

Heeft ie helemaal geen tijd voor Louis, hij heeft al 2 folderwijkjes en met al die tips van jou is ie voorlopig nog niet klaar :wink:

Nee, hij stond er heel mooi bij Marengo, nu al een dikke MINI en als je dan de volgende stappen gaat maken die je van plan bent dan wordt het een bommetje.
Goed bezig :icon_top:
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

02 apr 2018, 19:29

Was mooi om jou even de hand te hebben geschud en je PB edition afgelopen vrijdag in het wild te hebben gezien.
Mooie en unieke ride, past goed bij je.

Je had de site nog van me tegoed om de foto's te posten nu photobucket op de fles is.
Ik gebruik de site Imgur.com even daar registeren en je kunt aan de gang.

Indien op zoek bent naar een echt goede intercooler, ik heb nog een Wagner competition te koop, 1 jaar oud, prijs €380,- (nieuw kost ie €627)
Overleg maar met Daiël of dat merk iets is ..
Ik rij er zelf ook mee.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

04 apr 2018, 22:33

Was leuk je vrijdag te ontmoeten. Ontzettend gave uitvoering, die playboy coupe van je! En met de plannen die je hebt wordt hij alleen nog maar dikker.
Veel mod=plezier!
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

05 apr 2018, 17:34

Schroefie schreef:Heeft ie helemaal geen tijd voor Louis, hij heeft al 2 folderwijkjes en met al die tips van jou is ie voorlopig nog niet klaar :wink:

Nee, hij stond er heel mooi bij Marengo, nu al een dikke MINI en als je dan de volgende stappen gaat maken die je van plan bent dan wordt het een bommetje.
Goed bezig :icon_top:
Thanks Schroefie, ik spaar nu voor jouw ‘set’.. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

05 apr 2018, 17:36

Baseman schreef:Was mooi om jou even de hand te hebben geschud en je PB edition afgelopen vrijdag in het wild te hebben gezien.
Mooie en unieke ride, past goed bij je.

Je had de site nog van me tegoed om de foto's te posten nu photobucket op de fles is.
Ik gebruik de site Imgur.com even daar registeren en je kunt aan de gang.

Indien op zoek bent naar een echt goede intercooler, ik heb nog een Wagner competition te koop, 1 jaar oud, prijs €380,- (nieuw kost ie €627)
Overleg maar met Daiël of dat merk iets is ..
Ik rij er zelf ook mee.
Thanks, lievelingsdier is een konijn, dus deze Playboy edition past zeker goed bij mij.. Afbeelding

Thanks voor de site..

Nog even geen intercooler op mijn lijstje staan, mocht dat veranderen dan zal ik je zeker benaderen om te vragen hoe en wat.. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

05 apr 2018, 17:38

Brightness schreef:Was leuk je vrijdag te ontmoeten. Ontzettend gave uitvoering, die playboy coupe van je! En met de plannen die je hebt wordt hij alleen nog maar dikker.
Veel mod=plezier!
Thanks Brightness, gaat helemaal goed komen.. Het modden is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk, je moet alleen niet lager op de bankrekening kijken.. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

05 apr 2018, 23:56

Prachtige Coupé! Heb 'm vorige week ook even bewonderd in Apeldoorn en hij staat er heel lekker bij!
Afbeelding
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

10 apr 2018, 17:59

Ivo schreef:Prachtige Coupé! Heb 'm vorige week ook even bewonderd in Apeldoorn en hij staat er heel lekker bij!
Thanks Ivo.. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..
marengoNL
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jan 2018, 21:44

Re: MINI Coupe JCW PB edition 23/60..

22 apr 2018, 00:13

Vandaag dan eindelijk tijd gehad om de lampen te tinten met folie.. 3e remlicht een tint gegeven en het achteruitrijlampje en mistlichtlampje laten tinten.. Eerst het mistlicht lampje vervangen door een Engels achteruitrijlampje om de symmetrie terug te brengen in de Coupe..

Ook direct de achterruit, welke 2 tinten donkerder was getint dan de zijruiten en de voorruit, in dezelfde tint laten plakken.. Ik vond hem namelijk te donker uitgepakt..

Het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf.. Erg blij mee.. Afbeelding

Volgende stap is het wrappen van de beltline..

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI Coupé JCW Playboy edition no 23/60..

Terug naar “Show your ride”