F56 JCW pro melting silver

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: R60 JCW frozen black

16 aug 2019, 21:27

Ik moet ook maar 85% getinte folie laten plakken

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

R60 JCW frozen black

16 aug 2019, 23:22

Heel eerlijk vind ik het te donker, je had je auto zo f**k dik zonder het te hoge “tuning” gehalte, beter chique donker kiezen en voor zo’n 50% folie kunnen gaan.
Het contrast met je portierramen is nu ook zo groot.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

16 aug 2019, 23:46

speedy schreef:Heel eerlijk vind ik het te donker, je had je auto zo f**k dik zonder het te hoge “tuning” gehalte, beter chique donker kiezen en voor zo’n 50% folie kunnen gaan.
Het contrast met je portierramen is nu ook zo groot.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bedankt voor je mening, ik vind mijn auto nog steeds f**k dik zonder een te hoog "tuning" gehalte hoor. Het is idd behoorlijk donker, maar om de countryman nu gelijk te vergelijken met een Rice tuner door die 35% verschil is mss een tikkeltje overdreven

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: R60 JCW frozen black

17 aug 2019, 08:00

janikworks schreef:
speedy schreef:Heel eerlijk vind ik het te donker, je had je auto zo f**k dik zonder het te hoge “tuning” gehalte, beter chique donker kiezen en voor zo’n 50% folie kunnen gaan.
Het contrast met je portierramen is nu ook zo groot.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bedankt voor je mening, ik vind mijn auto nog steeds f**k dik zonder een te hoog "tuning" gehalte hoor. Het is idd behoorlijk donker, maar om de countryman nu gelijk te vergelijken met een Rice tuner door die 35% verschil is mss een tikkeltje overdreven

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Dat is ook overdreven en heb ik nooit gezegd of geschreven Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

04 sep 2019, 21:31

Gewoon wat mooie foto'sAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: R60 JCW frozen black

04 sep 2019, 22:05

Hele mooie foto’s Janik van een geweldig dikke MINI. Paar vragen (aardig bedoeld): overwogen om die countryman letters eraf te halen of niet? En vindt zelf led lampjes als stadslichten mooier staan icm de xenon koplampen maar dat is smaak :-) Al met al een hele gave bak!
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

04 sep 2019, 22:34

mbvandenberg schreef:Hele mooie foto’s Janik van een geweldig dikke MINI. Paar vragen (aardig bedoeld): overwogen om die countryman letters eraf te halen of niet? En vindt zelf led lampjes als stadslichten mooier staan icm de xenon koplampen maar dat is smaak :-) Al met al een hele gave bak!
Onwijs bedankt! Ik ben het helemaal met je eens over de mistlampen. Ik wil uiteindelijk gewoon de oem led DRL hebben, staat denk ik veel beter!

Ik ben nog aan het twijfelen over de letters en de logo's. Van een kant is compleet zwart ook dik maar hoe het nu is vind ik het ook wel wat hebben (iets stijlvoller). Waarschijnlijk blijven de lettersAfbeelding haha

Aan de voorkant worden de mistlampen nog wat gesmoked en de chromen sproeierkapjes ook satijn zwart.

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

R60 JCW frozen black

05 sep 2019, 07:43

Heb voor mijn Clubman ook de led DRL overwogen maar vindt de mix van verschillende type lampen niet mooi staan (onrustig), ondanks dat ik weet dat ze origineel door MINI geleverd worden (ook als aftermarket product). Heb zelf uiteindeljk nieuwe donkere halogeen behuizing gekocht in Duitsland (David Dombek Motorsport) en daar de led lampjes in gedaan. Mijn vorige mistlampen waren voorzien van folie maar dit heb ik nooit echt mooi gevonden (bruine gloed).
Begrijp wel wat je zegt over de letters achterop. Hoogglans zwart nog een idee, fraai samen met dat mat zwart? Je hebt er iig al een unieke Countryman van gemaakt. Wees er maar zuinig op ;-)
Laatst gewijzigd door mbvandenberg op 05 sep 2019, 07:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

05 sep 2019, 08:08

Je hebt een goed punt vwb de oem DRL. De led ringen zijn nogal "aanwezig" en ik heb even gespiekt op je instagram die donkere behuizing is inderdaad erg mooi. Zou de countryman zeker niet misstaan, bedankt voor de tip!

En bedankt voor de complimenten natuurlijk. Dat geldt ook zeker voor je clubman! Erg clean en subtiel gemodificeerd

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: R60 JCW frozen black

05 sep 2019, 08:28

Geen dank! Daarom blijft het Forum zo leuk, dat je af en toe leden op ideeën brengt en elkaar weer helpt aan adresjes e.d. Dank ook voor je complimenten over de Clubman. En wat wordt het met de letters achterop? ;-)
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

05 sep 2019, 21:16

mbvandenberg schreef:Geen dank! Daarom blijft het Forum zo leuk, dat je af en toe leden op ideeën brengt en elkaar weer helpt aan adresjes e.d. Dank ook voor je complimenten over de Clubman. En wat wordt het met de letters achterop? ;-)
Vooralsnog blijven de letters chroom maar glanszwart zou best goed staan denk ik! Ik had even gekeken op site van David dombek motorsport, ik denk dat ik die variant van de mistlampen ook ga bestellen. Je kon zelfs de ledjes mee bestellen dus dat is ideaalAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: R60 JCW frozen black

05 sep 2019, 21:31

Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Heel tevreden met de service van hen en echt mooi product voor een hele scherpe prijs.
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: R60 JCW frozen black

05 sep 2019, 21:41


janikworks schreef:Vooralsnog blijven de letters chroom maar glanszwart zou best goed staan denk ik! Ik had even gekeken op site van David dombek motorsport, ik denk dat ik die variant van de mistlampen ook ga bestellen. Je kon zelfs de ledjes mee bestellen dus dat is ideaalAfbeelding
Heb je een linkje, of een voorbeeld van hoe de mistlampen er uit zien?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

06 sep 2019, 00:58

Via deze Duitse site zijn ze te bestellen

http://dombis-homepage.de/cms/index.php

Voorbeeldjes zijn er genoeg op de instagram pagina van MauriceAfbeelding @mini.clubman.r55

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: R60 JCW frozen black

06 sep 2019, 06:39

janikworks schreef:Via deze Duitse site zijn ze te bestellen

http://dombis-homepage.de/cms/index.php

Voorbeeldjes zijn er genoeg op de instagram pagina van MauriceAfbeelding @mini.clubman.r55

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Ahh. Toevallig volg ik Maurice al, omdat ik de clubman al super dik vind. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Maar die mistlampen zien er wel beter uit dat de standaart lampjes. Dus ik zeg doen!

En over je countyman letter, Ik zat zo te kijken, en denk dat je die lekker chrome moet houden. Want anders moet je ook je MINI logo zwart maken en al het andere chrome

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Terug naar “Show your ride”